Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hjälp-spelmissbruk.
Vet någon om man kan få hjälp på nätet, någon sida eller jag vet inte...Har kollat själv men är tveksam,någon med erfarenhet?Skeptisk när det gäller kommunen
GA, är möte ikväll 19:00, https://www.gamblersanonymous.se/möten

Spelfriheten, är möte tisdag och torsdag.
Finns live chatten och telefon dygnet runt.

Om du vill kan du skriva pm till mig

Ville bara passa på att tacka alla medlemmar här på forumet som hjälpt mig att svara på alla mina dumma frågor. :vinnare:
Tack vare er har jag nu bra samlingslån till bra ränta.
Även sneglat in här tidigare som en icke medlem under resans början till skuldfrihet.
Detta forum är ovärderligt för oss som kämpar på!, så shout out till bossen och våra administratörer också. Keep it up och forumet också! :vinnare:

Senast ändrad:
Ville bara passa på att tacka alla medlemmar här på forumet som hjälpt mig att svara på alla mina dumma frågor. :vinnare:
Detta forum är ovärderligt för oss som kämpar på!, så shout out till bossen och våra administratörer också. :vinnare:
Instämmer verkligen. Får man fråga var du fick samlingslån och förutsättningar?

Detta forum är ovärderligt för oss som kämpar på!, så shout out till bossen och våra administratörer också. :vinnare:
Det var så lite så

Instämmer verkligen. Får man fråga var du fick samlingslån och förutsättningar?

När jag började kolla här låg jag på skulder av 600k lån (räntor på 16%+), 40-50k krediter, 30k avbetalningar med värdelös inkomst.
Varit övertrasserad sedan jag blev 25 år till nu 42 år p.g.a. många dumma beslut på vägen.

Kämpade på till 2xlån 565k. Från här har jag nu dealen 500k (9,5%) samlingslån + 65k lån hos annan bank kvar.

65k lån kan jag nu betala bort inom 12 månader, ännu snabbare om skatteverket är snälla i år, samlingslånet på 500k kommer sedan justeras ner till 6-8 år när de 65k är betalda.

Så, om allt går väl kommer jag nu vara skuldfri om 6-8 år och kommer för en gångskull kunna njuta av livet med bland annat resor man bara drömt om.. Men bara kämpa på tills den dagen är här. ^^ :folded:

Senast ändrad:
Regeringen presenterade precis en budgetnyhet.

Miljardstöd till Skatteverket/Kronofogden/Ekobrottsmyndigheten för att komma åt brottspengarna i samhället.

Har länge skrivit att dessa ovan behöver mer stålar.

Förhoppningsvis kan tillskott nu innebära att man anställer fler och börjar korta ner köerna.

Regeringen presenterade precis en budgetnyhet.

Miljardstöd till Skatteverket/Kronofogden/Ekobrottsmyndigheten för att komma åt brottspengarna i samhället.

Har länge skrivit att dessa ovan behöver mer stålar.

Förhoppningsvis kan tillskott nu innebära att man anställer fler och börjar korta ner köerna.

Låter som tillskott som landar hos verkställighet framförallt det

Skulle vara mer kameror bland annat, samt att polisens studieskulder avskrivs. Tyckte att dom sa att det var ifrån 2025.

Skulle vara mer kameror bland annat, samt att polisens studieskulder avskrivs. Tyckte att dom sa att det var ifrån 2025.
Ja budgeten som gör nu är ju för 2025
Såg inget om kfm i texten?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp