- Meddelanden
- 396
- Mottagna reaktioner
- 187
- Poäng
- 367
Bra, det var ingenting att se ändå . Hoppas på brons imorgon !Jag har jobbat så missade den, men vi får visst ladda om för morgondagens bronsmatch nu.
Bra, det var ingenting att se ändå . Hoppas på brons imorgon !Jag har jobbat så missade den, men vi får visst ladda om för morgondagens bronsmatch nu.
Hoppas inte för mkt baraBra, det var ingenting att se ändå . Hoppas på brons imorgon !
Skönt med vinst idag för Tre kronorBra, det var ingenting att se ändå . Hoppas på brons imorgon !
revansch från kollapsen igår idag spelade dom mycket bättre!Skulle kika på en idag i Malmö men den såldes framför ögonen på mig.Är ju ofta där skon klämmer tyvärr…vikter.
Glass förvisso väldigt gott också.Skulle kika på en idag i Malmö men den såldes framför ögonen på mig.
Köpte bra mjukglass i stället
Gott. Och billigare än husvagn.Glass förvisso väldigt gott också.
Var det en nyare modell? Klarade Du dig på vikten med befintlig bil?
Men surt sa räven när det blir så, när man hittat något som passar.
Vissa tycker det är bra, vissa kommer vara upprörd pga "lätta lån" försvinner
Sen i andra andetaget så "hatar man alla banker som lånar ut"Vissa tycker det är bra, vissa kommer vara upprörd pga "lätta lån" försvinner
Att de värsta låne-aktörerna försvinner borde ju bara vara av godo. Men varför skulle till exempel Lendo drabbas (utöver att inte ha med de som försvunnit i sitt utbud), de är ju bara en förmedlare? Någon som förstår?