Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Finns många orsaker till sånt, en del vet inte vad dom gör, en del hotas, en del har inte pengar, en del inser inte "oj. Den där grejen är i Haparanda och skickas inte" och en del är gäldenären som budar för att ordaka kortslutning i processen.
Absolut jag hade personligen aldrig lagt ett bud ens med tanke vad den står för.

Finns många orsaker till sånt, en del vet inte vad dom gör, en del hotas, en del har inte pengar, en del inser inte "oj. Den där grejen är i Haparanda och skickas inte" och en del är gäldenären som budar för att ordaka kortslutning i processen.
Ja, en av anledningarna till att man endast får buda i närvaro av personal från Kronofogden när det gäller viss egendom.

Någon kunnig på sjukpenning?
har fått beslut fram till 2/6, men de står under utbetalning ”april 23.074kr”
Sen under maj / juni står det ; ej beräknat. Vad beror det på? Är det godkänt då eller?

Sen under maj / juni står det ; ej beräknat. Vad beror det på? Är det godkänt då eller?
Jag minns inte exakt, men jag känner igen att det var så när jag hade sjukpenning också, och att det då var godkänt men inte hade beräknats för utbetalning. :thinking:

Utbetalningen syns bara 2 dagar innan i alla fall

En fråga, blev spärrad på SEB för 5 (?) år sedan. Men det var min favoritbank, jag har Swedbank nu men jag kan inte ha dom eftersom att dom sponsrar Malmö FF. Det är enda röda linjen för mig när det kommer till banker. Således en fråga. Är jag spärrad på SEB på livstid nu eller hur funkar det?

En fråga, blev spärrad på SEB för 5 (?) år sedan. Men det var min favoritbank, jag har Swedbank nu men jag kan inte ha dom eftersom att dom sponsrar Malmö FF. Det är enda röda linjen för mig när det kommer till banker. Således en fråga. Är jag spärrad på SEB på livstid nu eller hur funkar det?
Kan tyvärr inte svara på din fråga, men måste ändå säga att anledningen var toppen :facejoy:.

Med tanke på en tidigare diskussion så är väl Marginalen perfekt! ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp