- Meddelanden
- 31 500
- Mottagna reaktioner
- 16 519
- Poäng
- 11 977
Vad har hon gjort för brottsligt då tänker du?Har Sverige inte något avtal med USA angående skurkar?För hon är uppenbart det.
Vad har hon gjort för brottsligt då tänker du?Har Sverige inte något avtal med USA angående skurkar?För hon är uppenbart det.
Okej, jag förstår.Har fullständigt fel, men blev lite förbannad pga hennes högmodiga förklaring varför hon vägrar betala.Vad har hon gjort för brottsligt då tänker du?
Ja den var inte så bra.. hört varianter vid tillfällen..Okej, jag förstår.Har fullständigt fel, men blev lite förbannad pga hennes högmodiga förklaring varför hon vägrar betala.
Diamant halsband för 250 tusen och hon vägrar betala för att hon är ledsen och arg???
Hon skulle betala 2018 alltså 6 år senare är hon fortfarande arg och ledsen men betalade inte.![]()
Gunilla Perssons advokat rasar mot Kronofogden
”Jag är skitförbannad och det är Gunilla också” • Men Mello-outfiten togs inte vid utmätningenwww.tv4.se
Verkar som advokaten tänkte gå på spåret att skulden är felaktig.. är ganska värdelöst att försöka.
Läste någonstans att det sk. mötet var planerat, kan det stämma?Ja den var inte så bra.. hört varianter vid tillfällen..
Jag ger för övrigt inte mycket för advokatens "haft konstruktiv dialog" och bokade möten i april..
Hon är inte vidare känd för att vara smart eller stabil.Läste någonstans att det sk. mötet var planerat, kan det stämma?
Isf ganska korkat av damen i fråga att plocka med sig så pass värdefulla tillhörigheter att dessa blev ändamål för utmätning…?
Nu tycker jag tonen är lite hård, tänk om Gunilla har konto här.Hon är inte vidare känd för att vara smart eller stabil.
Personangrepp är onödigt i vilket fall som helst…men det tycks vara ok att göra när personen ifråga är en ”kändis”…Nu tycker jag tonen är lite hård, tänk om Gunilla har konto här.