- Meddelanden
- 31 502
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Dom kan vara på plats tex.Vilka andra,polisen?
Dom kan vara på plats tex.Vilka andra,polisen?
Jag jobbar som truckförare och älskar mitt jobb, gör du det?Dom kan vara på plats tex.
Det var skifte i ämne.. jag trivs oftast. Har ingen uppfattning om ditt jobb.Jag jobbar som truckförare och älskar mitt jobb, gör du det?
Jag jobbar som truckförare och älskar mitt jobb, gör du det?
Jaså, hon vägrar att betala skulden eftersom hon är arg och ledsen. Nu vet vi vad ska vi göra, det är bara att bli arg och ledsen och alla våra problem är lösta. Att jag (idiot)kunde inte komma på det själv för länge sedan?![]()
Kronofogden i insats mot Gunilla Persson
Gunilla Persson gick vidare till kvalet i Melodifestivalen – och grät glädjetårar. Men nu störs lyckan. Expressen kan avslöja att Kronofogden gjort en insats mot Hollywoodfrun på hotellet i Växjö och bland annat tagit ett par Chanel-skor, flera ringar och fyra halsband. – Jag är mycket nöjd...www.expressen.se
Bo utanför EU är största hindret..Jaså, hon vägrar att betala skulden eftersom hon är arg och ledsen. Nu vet vi vad ska vi göra, det är bara att bli arg och ledsen och alla våra problem är lösta. Att jag (idiot)kunde inte komma på det själv för länge sedan?
Har Sverige inte något avtal med USA angående skurkar?För hon är uppenbart det.Bo utanför EU är största hindret..