Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Har en fundering som borde vara självklart. Men tydligen inte?

Om man har skuldsanering med en 3årig betalplan. Men efter 4år så vinner man 100 000, blir sambo eller får ökad inkomst etc
Gör man en omprövning då?

Eller är man "fri" att tjäna vad man vill när betalplanens tid är slut?
Vet att skuldsanering pågår i 5år.
Men hittar inget om vad som händer om betalplanen slutar tidigare och man får ökad inkomst etc.

För alla intresserade.
Idag har jag lyckats uppröra hela två människor, enbart för att jag inte frenetiskt använder mig av glada gubbar eller annat i mina texter.

Ibland försöker jag, lägga energi på att få dit någon passande gul massa, vid slutet av en mening.
Egentligen gör jag det mest, för att göra andra glada. Få de att uppfatta mig som mindre hotfull.

Jaså, hon vägrar att betala skulden eftersom hon är arg och ledsen. Nu vet vi vad ska vi göra, det är bara att bli arg och ledsen och alla våra problem är lösta. Att jag (idiot)kunde inte komma på det själv för länge sedan?

Jaså, hon vägrar att betala skulden eftersom hon är arg och ledsen. Nu vet vi vad ska vi göra, det är bara att bli arg och ledsen och alla våra problem är lösta. Att jag (idiot)kunde inte komma på det själv för länge sedan?
Bo utanför EU är största hindret..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp