Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jaha då har man fått mail från Polisen igen om en utredning om bedrägeri där de vill ha alla uppgifter om ett lån för personen i fråga... Undra om Ai kan börja svara på de här mailen i framtiden, får några stycken per vecka där man vill ha uppgifter om skulder. Eller nytt lån.

Jaha då har man fått mail från Polisen igen om en utredning om bedrägeri där de vill ha alla uppgifter om ett lån för personen i fråga... Undra om Ai kan börja svara på de här mailen i framtiden, får några stycken per vecka där man vill ha uppgifter om skulder. Eller nytt lån.
Haha va? Tror polisen att du bedriver utlåning?

Skrämmande dålig kompetens att polisen inte kan skilja på bank, låneförmedling och affiliate

"Fjällsemestern har blivit dubbelt så dyr på 10 år"

Klientelet som semestrar där är själva inflationspådrivare i stor utsträckning.

Vi åker en kortvecka (torsdag till söndag) till en mindre anläggning inte alltför långt bort och fick betala ca 8000 och då ingår boende och multipass för 2 vuxna och ett barn (liftkort, inträde till badanläggning, längdspåren) och skidskola 3 dagar för barnet. Gör som jag alltid gjort, dvs tar med mig mycket mat (tex lasagne och gulasch). Tar med så man kan göra varm choklad med vispgrädde ( och kanske lite strårom ^^) och lite öl. Äter aldrig lunchen på restaurang, kanske äter en middag på restaurang.

Trodde ändå det kostade mer.
Skulle aldrig falla mig in att kosta på något sånt där. Jag skulle bara få åka 0.3 dagar eller så, sedan ta in på närmsta ortopedavdelning.

Jag har nog aldrig stått på ett par skidor i mitt liv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp