Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Fast nu handlade det väl om när man ska betala in kvarskatten?
Här får man inte alltid vara så noga, man får vara glad om man får svar på frågor snarare än på rätt frågor ibland :)

Hmmm... du låter lite bitter?!
Det får vara din tolkning. Fakta är att jag inte var det.

Det går knappt hitta en tråd här där inte diskussionen handlar om annat än ursprungliga ämnet. Och då och då kommer ett "hoppas det är ok att jag lånar den här tråden om omprövning av skuldsanering, jag undrar nämligen hur länge man ska koka ägg för att få löskokt på 857 meter över havet" :)

Det får vara din tolkning. Fakta är att jag inte var det.

Det går knappt hitta en tråd här där inte diskussionen handlar om annat än ursprungliga ämnet. Och då och då kommer ett "hoppas det är ok att jag lånar den här tråden om omprövning av skuldsanering, jag undrar nämligen hur länge man ska koka ägg för att få löskokt på 857 meter över havet" :)
Just det här om äggen har jag inte sätt. Tycker det på sistone har varit att man startar två och tre olika trådar om exakt samma sak.

Just det här om äggen har jag inte sätt. Tycker det på sistone har varit att man startar två och tre olika trådar om exakt samma sak.
Samlingslån, vad tror ni om mina chanser?
Samla lån
Låna för att lösa lån
Vilket inkassobolag har ***?

Välkommen vår nyaste medlem @TappatHoppet
Du har kommit helt rätt, här kan du hitta hoppet igen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp