Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ett litet life hack ifrån mig :D
Samma med oxfile på nyår. Mittbiten kostar skjotan i butiken om man bara ska ha den.

Vi köpte en hel oxfile på rabatt och jag skar ut mittbiten själv, fryser in resten så sparar man säkerligen 400-500kr kilot och har kvar mat att göra något för en annan vända.

Tror faktiskt inte att samhället upplever det som stötande att en som inte betalar trafikböter inte får fängelse.
Framgår inte av artikeln, men dessa två månader läggs på ett annat straff om 1 år 6 mån fängelse, dessutom så förverkas en viss tid av villkorlig frigivning.
Två av de utdömda böterna hade även fängelse i straffskalan, vilket även det hade inverkan.

Lize gjorde det, sen rättade hon sig själv till maskininlärning, fast de två begreppen har rörts ihop på sistone. AI existerar inte i dag, men maskininlärning gör och är väldigt avancerad.
AI existerar och blir bättre och bättre. Består av många tekniker och ja livsmedelsjättarna använder det.

Framgår inte av artikeln, men dessa två månader läggs på ett annat straff om 1 år 6 mån fängelse, dessutom så förverkas en viss tid av villkorlig frigivning.
Två av de utdömda böterna hade även fängelse i straffskalan, vilket även det hade inverkan.
Kan inte uttala mig om saker utanför artikeln, men att inte betala böter borde falla under civil olydnad och inte ge fängelse.

Kan inte uttala mig om saker utanför artikeln, men att inte betala böter borde falla under civil olydnad och inte ge fängelse.
Så är inte lagen skriven.
Man ska inte kunna göra sig själv immun mot bötesbrott genom att sakna inkomst och / eller tillgångar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp