- Meddelanden
- 31 507
- Mottagna reaktioner
- 16 521
- Poäng
- 11 977
Då blir du tv-kändis@Lasseman
Nej det blir jag inte, det är redan inspelat och jag har inte sett någon kamera
Då blir du tv-kändis@Lasseman
Det är ju en fiktiv serie. Poliserna är skådisar, så rimligen borde fogden också vara det.Nej det blir jag inte, det är redan inspelat och jag har inte sett någon kamera
Det är ju en fiktiv serie. Poliserna är skådisar, så rimligen borde fogden också vara det.
Vill minnas från något gammalt inlägg att Du redan medverkat i någon tv-produktion, typ Lyxfällan? Men jag kan ju minnas helt fel iofsNej det blir jag inte, det är redan inspelat och jag har inte sett någon kamera
?Han hade huvudrollen i Lassemans altan som sändes på TV4.Vill minnas från något gammalt inlägg att Du redan medverkat i någon tv-produktion, typ Lyxfällan? Men jag kan ju minnas helt fel iofs?

God jul och gott nytt år !God Jul och Gott Nytt År från mig till alla er där ute! Oavsett hur långt ni har kommit på eran resa mot skulderna så vill jag säga att det blir bättre. Orka vara konsekvent i vart pengarna går till, orka snåla på rätt saker, orka tjata till sig avbetalningsplaner, orka fortsätt kämpa så kommer resultatet.... som ett brev på posten, och ett efterlängtat sådant.
Själv har jag haft NOLL nya inkassoärenden under 2023 och NOLL förelägganden, m a o har jag uppnått ett delmål.
Hoppas alla får en trevlig julafton![]()

Tack så mycket och hoppas att DU får ett välbehövligt lugn och ro efter allt strulGod jul och gott nytt år !![]()

Tack snälla! Det verkar hoppfullt Har pengar kvar, allt är betalt, julklappar köpta, mat köpt. Har öppnat ett nytt konto och beställt ett nytt kort till det så ingen ska kunna återaktivera gamla autogiron igen. Så just nu känns det lugnare.Tack så mycket och hoppas att DU får ett välbehövligt lugn och ro efter allt strul![]()