- Meddelanden
- 116
- Mottagna reaktioner
- 31
- Poäng
- 112
Var kollar man sin score? Vad är det bra för ?Oho!
Där blev man två anmärkningar fattigare.
Bara 7 kvar att vänta ut, Min score gick från att va 65,2 till 64,65!
Var kollar man sin score? Vad är det bra för ?Oho!
Där blev man två anmärkningar fattigare.
Bara 7 kvar att vänta ut, Min score gick från att va 65,2 till 64,65!
Det samma till dig och familjen. 2024 här kommer viÖnskar alla fina medlemmar en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År
2024, ett år där vi kommer ännu närmare vår skuldfrihet!![]()

Äe Halmstad värst?![]()
Skulderna hos unga ökar – här är de mest skuldsatta
Krediter och blancolån • Så mycket är Halmstadborna skyldigawww.hallandsposten.se
Never mind. Hallandsposten såg jag. Dom lär väl bara skriva om Halland förståsÄe Halmstad värst?
Jag har.Har någon här haft problem med gallsten / opererat bort gallblåsan?
Men speciellt om vissa har samma bekymmer även efter dom opererat bort den.Har haft ett helvete säkert en månad nu, blir fan inte klok på vad man ska göra. Är det lika bra att operera bort den eller ska man först lägga om kosten?
Är lite skraj för allt med operationer sövas och så vidareMen speciellt om vissa har samma bekymmer även efter dom opererat bort den.
Maken har operatör bort gallan. Akut operation. Hade åkt in o ut på akuten i ett par månaders tid med olidliga smärtor. Han tålde till slut bara äta typ kräm.Har haft ett helvete säkert en månad nu, blir fan inte klok på vad man ska göra. Är det lika bra att operera bort den eller ska man först lägga om kosten?
Är lite skraj för allt med operationer sövas och så vidareMen speciellt om vissa har samma bekymmer även efter dom opererat bort den.
Det är rätt länge sedan, när jag sökte hjälp var det inte aktuellt med kostråd och liknande. Opererades sådär halvbrådskande.
Inga bekymmer alls efter