Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Njae, för oss som betalar för uppvärmning så kostar det mer på vintern. Om man inte bor i Australien alltså ;)
Sant, jag tänkte mer på aktiviteter, utemat och glass, det slipper jag i a f när dagarna blir mörkare.
Vi får hoppas på att elen inte blir lika dyr som den var i vintras!

Någon som kan hjälpa min hjärna att reda ut det här.
Jag har en skatteskuld som ska betalas nu den 12e september. Det kommer att fattas några tusenlappar som jag tänkte betala med min september lön.
Men problemet är att jag nu har blitt sjukskriven och vet inte hur lönen kommer att se ut för denna månad. OM jag inte kan betala skulden som är kvar efter 12:e september, (för jag antar skatteverket tar de pengar som sitter där). Då skickas de till kronofogden pronto? Och det blir betalningsanmärkning pronto?
Jag har haft anmärkningar tidigare, men de är nu borta. Kommer denna eventuella anmärkning att få någon slags sekretess eller kommer den synas pga att jag haft anmärkningar tidigare i livet?
Blir inte riktigt klok på det här och försöker förstå, någon som kan hjälpa mig? @Lasseman kanske?
Tack!!

Någon som kan hjälpa min hjärna att reda ut det här.
Jag har en skatteskuld som ska betalas nu den 12e september. Det kommer att fattas några tusenlappar som jag tänkte betala med min september lön.
Men problemet är att jag nu har blitt sjukskriven och vet inte hur lönen kommer att se ut för denna månad. OM jag inte kan betala skulden som är kvar efter 12:e september, (för jag antar skatteverket tar de pengar som sitter där). Då skickas de till kronofogden pronto? Och det blir betalningsanmärkning pronto?
Jag har haft anmärkningar tidigare, men de är nu borta. Kommer denna eventuella anmärkning att få någon slags sekretess eller kommer den synas pga att jag haft anmärkningar tidigare i livet?
Blir inte riktigt klok på det här och försöker förstå, någon som kan hjälpa mig? @Lasseman kanske?
Tack!!
Skickas i månadsskiftet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp