Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Min ångest som speltorsk hade varit så extrem om jag vaskat dom på sosselotto, hade inte klarat av det :facejoy:

Bilagor

• BC688181-01F0-4F27-B33A-ED70D750522B.jpeg
    BC688181-01F0-4F27-B33A-ED70D750522B.jpeg
    882.9 KB · Visningar: 4
Har en fråga till någon som jobbar eller har jobbat inom butik som jag behöver hjälp med :)

Jag har köpt ett par hörlurar på MediaMarkt. Kostnaden för dessa hörlurar var 550:- så ingen jättesumma men saken är den att höger hörlur konstant bara kopplar bort.

Jag gick in och läste omdömen om just dessa hörlurar och det visar sig att hundra andra haft exakt samma bekymmer.

Nu till min fråga. Om jag inte har kvitto - har ingen aning vilken utav varuhusets butiker jag köpte hörlurarna i bara att det var i Skåne. Kan jag reklamera dom och få ett par nya? Ja eller pengar spelar ingen roll. Jag vet att det var Mediamarkt men brukar handla på lite olika av deras butiker i Skåneregionen så minns inte var jag köpte dom och saknar som sagt både kvitto och betalningsunderlag men jag har ju kvar själva hörlurarna så hade ju kunnat komma in med dom såklart.

Tack på förhand och trevlig helg kompisar :)!

”Börja aldrig spela” :(

Har en fråga till någon som jobbar eller har jobbat inom butik som jag behöver hjälp med :)

Jag har köpt ett par hörlurar på MediaMarkt. Kostnaden för dessa hörlurar var 550:- så ingen jättesumma men saken är den att höger hörlur konstant bara kopplar bort.

Jag gick in och läste omdömen om just dessa hörlurar och det visar sig att hundra andra haft exakt samma bekymmer.

Nu till min fråga. Om jag inte har kvitto - har ingen aning vilken utav varuhusets butiker jag köpte hörlurarna i bara att det var i Skåne. Kan jag reklamera dom och få ett par nya? Ja eller pengar spelar ingen roll. Jag vet att det var Mediamarkt men brukar handla på lite olika av deras butiker i Skåneregionen så minns inte var jag köpte dom och saknar som sagt både kvitto och betalningsunderlag men jag har ju kvar själva hörlurarna så hade ju kunnat komma in med dom såklart.

Tack på förhand och trevlig helg kompisar :)!
Har du handlat på kort så ser du på kontoutdrag när det är gjort och då bör du kunna kontakta deras kundtjänst och få en kvittokopia. Funkade bra för mig med NetOnNet och fick en pdf på mail, väldigt smidigt faktiskt med deras kundtjänst. Det är sånt som gör att jag gärna kommer tillbaka och handlar hos dem igen.
Jag hade lite mer info för jag kollade Google Timeline och kunde se att jag befann mig vid Netonnet ett speciellt datum och tidpunkt som kunde smala ner sökningen för kundtjänst.

Det där med höjda räntor, det har börjat hända saker. Det påstås komma in fler ärenden om betalningsfastställelse, vilket är bolån som failat. Var i kontakt med en kollega nyligen också som är riktigt effektiv på utredningar kring utmätning av fastigheter, hen hade tydligen många akter på kö..

Det där med höjda räntor, det har börjat hända saker. Det påstås komma in fler ärenden om betalningsfastställelse, vilket är bolån som failat. Var i kontakt med en kollega nyligen också som är riktigt effektiv på utredningar kring utmätning av fastigheter, hen hade tydligen många akter på kö..
Och mer lär det bli, dessvärre.

Och mer lär det bli, dessvärre.
Ja tyvärr är det väl så. Inte söker på om jag hörde rätt, hade kollegor som skulle prata med mig samtidigt också, men antingen hade hen utrett drygt 10 st denna vecka eller utmätt 10..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp