- Meddelanden
- 3 777
- Mottagna reaktioner
- 2 688
- Poäng
- 1 737
Nära nog, ja.Nu har jag fått papper att fylla i utav KFM, dessa ska vara inne hos KFM senast 4 maj.
Det innebär till 100% att lönen i just maj ryker va?
Nära nog, ja.Nu har jag fått papper att fylla i utav KFM, dessa ska vara inne hos KFM senast 4 maj.
Det innebär till 100% att lönen i just maj ryker va?
Det är väl som med ob? Jag tog årsinkomsten/12.Finns dock inget som kan ryka hehe.
Med tanke på att hyran är strax över 12K, jag pendlar 20 mil om dagen, har mediciner både jag och sambon + två barn så kommer det inte gå att utmäta något som på när kanske några hundralappar.
Men menar mer om det är då arbetsgivaren får reda på det,
Förresten. Har provision. Absolut inga större summor men det varierar ifrån månad till månad med någon tusenlapp. Hur skriver jag inkomsten då?
Det är väl som med ob? Jag tog årsinkomsten/12.
Har du ansökt om skuldsanering?Finns dock inget som kan ryka hehe.
Med tanke på att hyran är strax över 12K, jag pendlar 20 mil om dagen, har mediciner både jag och sambon + två barn så kommer det inte gå att utmäta något som på när kanske några hundralappar.
Förresten. Har provision. Absolut inga större summor men det varierar ifrån månad till månad med någon tusenlapp. Hur skriver jag inkomsten då?
För mig har det gått på skatteverkets uppgifter, där hade jag lite större inkomst pga semestersättning. De gick inte på min faktiska lönen som jag skrev in.Finns dock inget som kan ryka hehe.
Grattis till barn nr 2Finns dock inget som kan ryka hehe.

För mig har det gått på skatteverkets uppgifter, där hade jag lite större inkomst pga semestersättning. De gick inte på min faktiska lönen som jag skrev in.
Det kan dom ju inte göra i mitt fall för jag hade 1.000.000 i årsinkomst på mitt gamla jobb nu har jag knappt hälften?
Har du ansökt om skuldsanering?