Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Finns det någon här som vet hur man betalar en räkning på 279.000 via Handelsbanken? Det är beloppsgränser och spärrar och fan och hans moster. Måste jag gå till banken? Har ordnat så man ska få personlig kod samt lagt till företaget som betalningsmottagare, men det fungerar inte. Jag blir galen!!!!

Finns det någon här som vet hur man betalar en räkning på 279.000 via Handelsbanken? Det är beloppsgränser och spärrar och fan och hans moster. Måste jag gå till banken? Har ordnat så man ska få personlig kod samt lagt till företaget som betalningsmottagare, men det fungerar inte. Jag blir galen!!!!
Ring! Via telefonen fixar de det på studs. De har dessutom långa öppettider.

Ah ok! :)

Men varför ska jag då skicka in allting ifall de går efter det som de själva kollar upp ändå?
Det är fler saker som kan fyllas i. Sjukdomskostnad, resor till jobb, barnomsorg osv

Sådär halvjobbrelaterat som man inte riktigt väntar sig.
Att under fredagen utmäta och ta med både personbil och annat, under inte supersmidiga former, och sedan på lördagen hamna i butikskö med personen ifråga, som spontant börjar småprata om det ena och det andra och avslutar med att ge positiv feedback om hur man hanterade allt kring personen och förrättningen.

Och i andra ändan kan man vara ute på uppdrag och det uppstår sådana problem att personer får åka polisbil från platsen och sitta anhållen i stället för att äta fredagstacos.

Precis skickat in ansökan om skuldsanering. Är så nervös så jag nästan kissar på mig. Nu återstår lång väntan

En fråga om skatteåterbäring . Jag får alltid tillbaka en del men nu sålde jag en bostadsrätt förra året och behover ju göra ändring i deklarationen och då kommer inte pengarna i juni och då har jag hamnat hos kronofogden och blir av med pengarna . Vad händer om
Jag kanske ” glömmer ” att ta upp försäljningen i deklarationen nu i mars så jag hinner få ut pengarna 7-9 april som jag alltid fått och sen efter det gör omprövning och DÅ tar med försäljningen och begär uppskovet osv ?

En fråga om skatteåterbäring . Jag får alltid tillbaka en del men nu sålde jag en bostadsrätt förra året och behover ju göra ändring i deklarationen och då kommer inte pengarna i juni och då har jag hamnat hos kronofogden och blir av med pengarna . Vad händer om
Jag kanske ” glömmer ” att ta upp försäljningen i deklarationen nu i mars så jag hinner få ut pengarna 7-9 april som jag alltid fått och sen efter det gör omprövning och DÅ tar med försäljningen och begär uppskovet osv ?
Har man skuldsaldo får man inte ut några pengar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp