Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Sant . Men jag menar om
Man åker på resa utanför EU och har med dig tex 30000kr i kontanter är det inget konstigt . Vi reser mycket till länder där du inte kan använda kort utan allt betalas i kontanter . Trots att vi har rent mjöl i alla påsar .

Men det klart hade han 100.000 kr el dylikt så
Fattar jag att det är skumt . Fick framgår ju inte summan i nyheten .

Sant . Men jag menar om
Man åker på resa utanför EU och har med dig tex 30000kr i kontanter är det inget konstigt . Vi reser mycket till länder där du inte kan använda kort utan allt betalas i kontanter . Trots att vi har rent mjöl i alla påsar .
Har man 30 tkr och inte betalat en enda krona på sina skulder så försöker man undanhålla medel och vill inte göra rätt för sig. Dessutom kan det vara olagligt att ta med sig kontanter hur som helst.

Har man 30 tkr och inte betalat en enda krona på sina skulder så försöker man undanhålla medel och vill inte göra rätt för sig. Dessutom kan det vara olagligt att ta med sig kontanter hur som helst.
Ja jag menar om man redan har löneutmätning och betalar varje månad sen my bad åka på
Resa med kontanter med sig ändå . . I artikeln står dock att om man har Mer än 10000 euro ska man anmäla det till
Tillverkat och det är ju förståeligt .

Sant . Men jag menar om
Över en viss summa måste man deklarera för tullen vad man för med sig.
Är olika gränser för olika länder, men man blir inte stoppad för en semesterkassa, tro mig.

Ja jag menar om man redan har löneutmätning och betalar varje månad sen my bad åka på
Resa med kontanter med sig ändå . . I artikeln står dock att om man har Mer än 10000 euro ska man anmäla det till
Tillverkat och det är ju förståeligt .
Löneutmätning har alltså inget med detta att göra.

Kontanter är det som ska utmätas i första hand

Över en viss summa måste man deklarera för tullen vad man för med sig.
Är olika gränser för olika länder, men man blir inte stoppad för en semesterkassa, tro mig.
Folks semesterkassa vid utlandsresa har jag utmätt vid ett par tillfällen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp