Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Men allvarligt, vad i det du skriver motsäger det jag skrivit? Som jag återkommande skrivit är avgiften till kfm 300 kr. Och man får ta upp omkostnader för max 380 kr, totalt drygt 600 kr. Om någon bestrider och man väljer att inte ta det vidare till TR förlorar man både avgift och omkostnader. Vad tjafsar du om?
Fast det har dock aldrig varit frågan utan alla hugger mot Lasseman som säger att det är 300.

Fast det har dock aldrig varit frågan utan alla hugger mot Lasseman som säger att det är 300.

Alla hugger? Min bild är att han hugger på alla tyvärr. På ett mycket osympatisk sätt. Beklagar. När jag skrev kostnader på drygt 600 kr omvandlade han det till enbart kfm-avgiften på 300 kr och skrek att jag hade totalt fel… istället för att vänligt addera att det dels är avgift och dela omkostnader. På detta forum är det mycket trevligare att hjälpa varandra än att leka översittare… det är min bild.

Sparande till barnen. Finns det någonstans man kan öppna konto och spara till barn, utan den andre vårdnadshavaren medgivande och insyn?

Alla hugger? Min bild är att han hugger på alla tyvärr. På ett mycket osympatisk sätt. Beklagar. När jag skrev kostnader på drygt 600 kr omvandlade han det till enbart kfm-avgiften på 300 kr och skrek att jag hade totalt fel… istället för att vänligt addera att det dels är avgift och dela omkostnader. På detta forum är det mycket trevligare att hjälpa varandra än att leka översittare… det är min bild.
Fast det hela handlade om en privatperson som skulle skicka in detta. Det gäller att läsa ordentligt innan man svarar.

Fast det hela handlade om en privatperson som skulle skicka in detta. Det gäller att läsa ordentligt innan man svarar.
Ska vi alla blanda oss i?
Tror saken är helt klart mellan lasseman och Lippe.
Man menar samma men förklarar olika.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp