Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Och som vanligt kostar ett betalningsföreläggande 300 kronor inget annat. Resten är ingen kostnad utan ersättning för arbete.

Där har vi full samsyn, vilket jag tidigare sagt. Att avgiften är 300 kr. Hela mitt syfte med inlägget var att hjälpa, vilket detta forum är till för, genom att berätta att det kostar extra att gå till kfm (och TR), det är inget man bara gör om man inte har torrt på fötters. Men min hjälp blev istället idiotiska påhopp från en dryg person!

Man kan begära ersättning för KOSTNADER upp till 380 kr, vilket framgår på Kfms hemsida. Om du inte tycker det är kostnader, får du prata med din egna myndighet.. jag tycker de beskriver det rätt, med termen KOSTNADER på hemsidan (se skärmklipp).

Bilagor

• F21DC976-A5B2-438B-AC6E-7780DDF0F289.jpeg
    F21DC976-A5B2-438B-AC6E-7780DDF0F289.jpeg
    231.6 KB · Visningar: 11
Och som vanligt kostar ett betalningsföreläggande 300 kronor inget annat. Resten är ingen kostnad utan ersättning för arbete.
Hahaha du slår nya rekord.
Definition av kostnad:
Kostnad betecknar nyttiga resurser som förbrukas, icke önskvärda effekter eller det som ges upp för att få något annat. Den vanligaste enheten för att uttrycka en kostnad är pengar. Begreppet kostnad används med lite olika definition inom nationalekonomi, redovisning, praktisk filosofi, biologi och i vardagligt tal.

Hahaha du slår nya rekord.
Definition av kostnad:
Kostnad betecknar nyttiga resurser som förbrukas, icke önskvärda effekter eller det som ges upp för att få något annat. Den vanligaste enheten för att uttrycka en kostnad är pengar. Begreppet kostnad används med lite olika definition inom nationalekonomi, redovisning, praktisk filosofi, biologi och i vardagligt tal.
Inte jag som valde att använda det begreppet dock

Där har vi full samsyn, vilket jag tidigare sagt. Att avgiften är 300 kr. Hela mitt syfte med inlägget var att hjälpa, vilket detta forum är till för, genom att berätta att det kostar extra att gå till kfm (och TR), det är inget man bara gör om man inte har torrt på fötters. Men min hjälp blev istället idiotiska påhopp från en dryg person!

Man kan begära ersättning för KOSTNADER upp till 380 kr, vilket framgår på Kfms hemsida. Om du inte tycker det är kostnader, får du prata med din egna myndighet.. jag tycker de beskriver det rätt, med termen KOSTNADER på hemsidan (se skärmklipp).

Sidan är lite förenklad. 48e paragrafen i lag om betalningsföreläggande nämner eget arbete.

"Kronofogdemyndigheten får avse sökandens eget arbete med anledning av målet samt arvode till ombud eller biträde."

Har inget behov av att prata med någon på myndigheten om det, du får ringa på måndag och göra det om du vill. Telefonkön är kortast direkt när det öppnar kl 8.

Precis!
En del tv kanaler kör bara reklam för spelsajter.
Kan inte vara lätt för de som vill sluta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp