Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag vet inte hur statistik ser ut för resten av riket, men det börjar tydligen vara svårt att betala hyran för många, eller så råkar det bara bli samtidigt. Gott om avhysningar.
Ser det i min roll som socialsekreterare också, vi får alltid notis vid avhysning. Tycker det är en ökning, jag spår en tråkig vår med elskulder

Avhysning från bostadsrätter är inte så vanligt, då bostadsrätten fortfarande kommer tillhöra gäldenären, försäljning blir en separat puck

Hur funkar det med avhysning ifrån en lägenhet, hamnar personen bara på gatan då eller rycker kommunen in?

Hur funkar det med avhysning ifrån en lägenhet, hamnar personen bara på gatan då eller rycker kommunen in?
Kommunen brukar ta tag i saker om det är barn inblandade. Oftast löser folk det själv på något vis. Vissa vet man inte var dom blir av, brukar vara urplockat der viktigaste och sen har som gått..
Kfm har inga bostäder att erbjuda

3 rum o kök hyres på 11600 det klassas som normalt (bor centralt i större stad) men ändå. Få länder som har så hög bostadskostnad som vi i Sverige

Mycket beror på när kåken byggdes. Kåkar byggda på 2000-talet ligger där…

Bilagor

• 91766373-55E6-4F34-94FD-B1DD1BEF4610.jpeg
    91766373-55E6-4F34-94FD-B1DD1BEF4610.jpeg
    499.3 KB · Visningar: 9
Jag hyr, har kontrakt årsvis.

Nu ingår elen, undrar om det kommer fortsätta. Ny ägare till bostaden, som blev ägare i höstas, tror inte han haft en billig elräkning under vintern för detta hus.

Får se hur det blir mot sommaren, när det är dags för nytt kontrakt

Jag hyr, har kontrakt årsvis.

Nu ingår elen, undrar om det kommer fortsätta. Ny ägare till bostaden, som blev ägare i höstas, tror inte han haft en billig elräkning under vintern för detta hus.

Får se hur det blir mot sommaren, när det är dags för nytt kontrakt
Jag hyr också privat där elen ingår, hyran höjdes med 1500 kr med septemberinbetalningen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp