Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ingen som funderat på att beställa online med gratis hemkörning istället för att stå och köa som boskap bland diverse virussmittor?
Alla saker får man inte beställa online.
Tex det är rätt strikt kring mina EpiPen, får inte beställa dem.
Får oftast inte ta ut mer än 1-2 i taget heller, dessutom har det dem sällan inne eller så har de som är inne legat så pass länge att de är onödigt att hämta ut dem.
Så brukar få gå in ena dagen, beställa dem på apoteket och sedan gå in en annan dag och hämta ut.

Jag fick förklarat för mig en gång att de alltid måste konsultera någon leg. apotekare innan utlämning av receptbelagd medicin och eftersom de flesta som expedierar inte är det så tar det tid. Inget de som står i kassan kan snabba på.
Det stämmer. Sedan verkar 70% av apotekets personal sakna data kunskap. Oftast det som tar tid när jag är in.

Alla saker får man inte beställa online.
Tex det är rätt strikt kring mina EpiPen, får inte beställa dem.
Får oftast inte ta ut mer än 1-2 i taget heller, dessutom har det dem sällan inne eller så har de som är inne legat så pass länge att de är onödigt att hämta ut dem.
Så brukar få gå in ena dagen, beställa dem på apoteket och sedan gå in en annan dag och hämta ut.
Extremfall. Lovar att 90 % av boskapen där inne hade kunnat uträtta sina ärenden på nätet.

Ingen som funderat på att beställa online med gratis hemkörning istället för att stå och köa som boskap bland diverse virussmittor?
Läkemedelsverket jobbar på att få stopp på den saken...

90% av boskapen som handlar på Nätet hade kunnat uträtta sina ärenden i sin närmiljö.
Jag är för en levande stadshandel, men just apoteken är rena smitthärdarna och en majoritet som vistas där är just inom riskgrupper.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp