Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hände idag igen. Utmätningsförrättning. Väcker folket när vi knackar på.
Sambo väldigt fundersam på vad vi gjorde det. Var ovetandes om allt..
Usch! Vilken mardröm för både sambon och dennes partner.

Såg ett problem på Tv4play "Kronofogden knackar på", där privata bolag uträttar indrivning med beslut från domstol.
Det verkar vara vanligt förekommande att den ene sambon är helt omedveten om skulder.
Misstänker att ni inte för nån statistik kring detta men har ni nån uppskattning procentuellt sett?
Nej det är nog svårt att följa. Skulle gissa mindre än 5% .

Nej det är nog svårt att följa. Skulle gissa mindre än 5% .
När är det det blir hembesök, är det lixom spontant ? Jag har alltid fått för mig att man får löneutmätning i första hand och så länge den går att utmäta så ”klarar” man sig från besök och en eventuell utmätning från hemmet. Stämmer det?

När är det det blir hembesök, är det lixom spontant ? Jag har alltid fått för mig att man får löneutmätning i första hand och så länge den går att utmäta så ”klarar” man sig från besök och en eventuell utmätning från hemmet. Stämmer det?
Nej det som avgör är om man bedömer att det finns något att utmäta, om inte löneutmätning reglerar skulden nog snabbt.

Alltså, det är ju bra att det finns apotek på lite fler ställen än innan avregleringen, men hur går det runt? Var på apotek tidigare idag, jag hämtade medicin för ett par hundra, en annan kund köpte Alvedon för 25-30kr. Jag räknade till minst 7 st som jobbade.. det borde behöva skeppas iväg en jäkla massa Alvedon handkräm och senap för att avlöna all personal betala hyra osv.

Alltså, det är ju bra att det finns apotek på lite fler ställen än innan avregleringen, men hur går det runt? Var på apotek tidigare idag, jag hämtade medicin för ett par hundra, en annan kund köpte Alvedon för 25-30kr. Jag räknade till minst 7 st som jobbade.. det borde behöva skeppas iväg en jäkla massa Alvedon handkräm och senap för att avlöna all personal betala hyra osv.
Sen finns det många kunder som betalar 159-169kr för en tub Voltaren på 100 g.

Den där tråden när man kan ge en gåva för att sedan få tillbaka en gåva finns inte längre? Mvh Årets fattigaste månad

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp