- Meddelanden
- 31 502
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Är ju svårt att jämföra med något men det händer oftare än jag skulle önskaInte helt ovanligt med ovetande partner kan jag tänka?
Är ju svårt att jämföra med något men det händer oftare än jag skulle önskaInte helt ovanligt med ovetande partner kan jag tänka?
Ni borde inte få komma före 11 på dagen, låt folk få sova.Hände idag igen. Utmätningsförrättning. Väcker folket när vi knackar på.
Sambo väldigt fundersam på vad vi gjorde det. Var ovetandes om allt..
Så säger inte lagen om någon typ av förrättning. Tycker du samma sak om husrannsakan vid fara i dröjsmål?Ni borde inte få komma före 11 på dagen, låt folk få sova.
Jag tror klockan var 5 i elva faktiskt..Ni borde inte få komma före 11 på dagen, låt folk få sova.
Såg ett problem på Tv4play "Kronofogden knackar på", där privata bolag uträttar indrivning med beslut från domstol.Hände idag igen. Utmätningsförrättning. Väcker folket när vi knackar på.
Sambo väldigt fundersam på vad vi gjorde det. Var ovetandes om allt..
……….zzzzzzzzzSå säger inte lagen om någon typ av förrättning. Tycker du samma sak om husrannsakan vid fara i dröjsmål?
Ja, det är också en förättning, vilket också vigsel och allmänna val är.
280 kr.Tror fan jag har tappat bort mitt körkort, vet någon vad det kostar att beställa nytt? Försökte givetvis googla först men gick bet.
280 kr.
samma här knock knock Förlust anmälde mitt igårTror fan jag har tappat bort mitt körkort, vet någon vad det kostar att beställa nytt? Försökte givetvis googla först men gick bet.