- Meddelanden
- 31 503
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Lite tidigt än, brukar få kring 10eNågon som fått elräkning för december ?
Nyfiken på om det är så illa som det står i media att det är.
Lite tidigt än, brukar få kring 10eNågon som fått elräkning för december ?
Kan bara se min från Tibber ännu.Någon som fått elräkning för december ?
I område 3 & 4 landade snittpriset för december på ca: 2,70/Kwh, med moms och lite vinstpåslag från elhandlare så bör det bli strax under 4 Kr/kwhNågon som fått elräkning för december ?
Stod att de började skickas ut denna veckan.Lite tidigt än, brukar få kring 10e
Sen blev de medlemmar här och började fråga vilka inkasso den och den har...."Köp nu betala sen kultur"
![]()
Viktor och Moa köpte drömmar på kredit
”Jag levde ett lyxliv – jag köpte allt jag ville ha utan att tänka efter”www.aftonbladet.se
Och "slänger in" en ansökan på lendo och till skuldsanering på en gång. Eventuellt begär omprövning på skuldsaneringen ett par dagar efter ansökanSen blev de medlemmar här och började fråga vilka inkasso den och den har....
Risken finns.Och "slänger in" en ansökan på lendo och till skuldsanering på en gång. Eventuellt begär omprövning på skuldsaneringen ett par dagar efter ansökan
Känns som lika förljugit som lyxfällan. Han har skulder på 200 000 som han betalar 20 000 i månaden på. Ska han betala allt på ett år?"Köp nu betala sen kultur"
![]()
Viktor och Moa köpte drömmar på kredit
”Jag levde ett lyxliv – jag köpte allt jag ville ha utan att tänka efter”www.aftonbladet.se