Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

En fråga.

Om jag vabbar på tisdag t.e.x. - när får man betalat för den dagen då? Är det inom några dagar eller är det typ 25:e, hur funkar det?
Har inte tagit så många vabbdagar så 0 koll.

En fråga.

Om jag vabbar på tisdag t.e.x. - när får man betalat för den dagen då? Är det inom några dagar eller är det typ 25:e, hur funkar det?
De kommer den 25:e. (Kanske till o med 23:e i o med december.)

En fråga.

Om man ansöker senast den 10:e i månaden sker utbetalning samma månad, förutsatt allt är ok.

De kommer den 25:e. (Kanske till o med 23:e i o med december.)
Om det finns en färdig SGI. Terry har väl bytt jobb och då behöver SGI göras om, det kan ta lite extra tid, har för mig det står 30 dgr någonstans vilket skulle innebära pengar mellan jul och nyår i stället

Har visst glömt att ansöka om nytt bostadsbidrag sedan ett par månader, tyckte väl att jag inte varit så slösaktig som jag trott.
Någon som vet om man får det utbetalt retroaktivt?

Har visst glömt att ansöka om nytt bostadsbidrag sedan ett par månader, tyckte väl att jag inte varit så slösaktig som jag trott.
Någon som vet om man får det utbetalt retroaktivt?
Det verkar inte som så men ring och fråga försäkringskassan

Kan jag ansöka om bostadsbidrag för tidigare månader?
Nej, du kan bara få bostadsbidrag från och med månaden när du ansöker om bidraget.

Ovanstående är alltså för barnfamiljer det kanske är andra regler för studenter eller om man har bostadstillägg om man har sjukersättning osv. Enklast är att ring och fråga försäkringskassan.

Ovanstående är alltså för barnfamiljer det kanske är andra regler för studenter eller om man har bostadstillägg om man har sjukersättning osv. Enklast är att ring och fråga försäkringskassan.
Tackar för bifogning, har läst samma men blir ändå inte klokare eftersom det görs en årsavstämning om man fått för lite/för mycket och antingen ska få mer eller betala tillbaka. Men då kanske det blir ett glapp för mig på tiden som gått nu då.

Bostadsbidrag ej retroaktivt. Bostadstillägg tror jag går söka bakåt 3 månader.

En fråga.

Hej! Längesen! Hur går det med dina skulder och ekonomi nu? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp