Ni som har collector-lån bör nog kika…
Min faktura är cirka 1,000:- dyrare denna månaden än tidigare och har inte fått någon information alls om ökat kostnad…
Ja jag är väldigt förvånad, tidigare höjdes det med typ 100:- eller något vid förra ränte-ökningen, det här kom från ingenstans då det inte varit någon ökning denna månaden innan faktura skickades ut… Stör mig främst på att det inte kommit någon förklaring till detta?& det innan den här nya 0.75% höjningen....
Hade blivit mycket förvånad om inte KFM får en rad nya ärenden att hantera framåt 2023.
Jobbar man även julafton och juldagen med sånt? Eller kan man vara trygg med att det är tomten alternativt en full granne som knackar på de dagarna.Den här tiden och typ en vecka-10 dagar framåt måste vara sämsta tiden att få ett avhysningsmål över sig...
Det är inte så roligt med de flesta avhysningar, men det är nog sämst att verkställa några veckor innan jul...
Nej inga avhysningar på helgdagar, aldrig något jag hört om. Vaktmästare och flyttfirmor är nog inte så pigg på det heller..Jobbar man även julafton och juldagen med sånt? Eller kan man vara trygg med att det är tomten alternativt en full granne som knackar på de dagarna.