Vad har 16-åringen varit med om? Vad vet vi om hans vedermödor? (för ett skoja lite om hur man blir chef på flertalet myndigheter...)
Det nya spännande Sverige.
I Lilla Edet våldtog en 16-åring en äldre dam innan idag i hennes hem (https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/oW4v2R/kvinna-valdtagen-i-dals-ed-overfallen-i-sin-bostad)
15 september kan du och alla andra bidra till att få stopp på det här eller åtminstone försöka mildra dessa skräckrubriker.
Hon har blitt flyttad från IVA såg jag här om dagen. Så hennes tillstånd verkar ha blitt bättre.Man får inte glömma det importerade monstret i Skellefteå som våldtog och kanske dödade 9 åriga flickan!
Man får inte glömma det importerade monstret i Skellefteå som våldtog och kanske dödade 9 åriga flickan!
Har alltid fyllt i att det finns barn i hushållet. Om de kan kolla upp det vet jag inte men det står ju i folkbokföringen.Ska man fylla i att man har barn vid en samlingslån ansökan eller inte?kan dom se på nått sätt? Tänkte det brukar göra man får låna mindre osv… bara nyfiken.
Surt. Raka vägen till fogden om dom vill då
Ja, snacka om kall dusch. Men jag tänker att det borde gå att bevisa att pengarna betalats till välgörenhet, har hon skickat de till Armenien så måste hon ha använt nån sorts kanal, banköverföring, Moneygram, Western union etc. Pengarna kan inte bara ha försvunnit fr att de tagits ut fr bankomaten (om de används till välgörenhet vill säga). Och det har svaranden inte kunnat bevisa.Surt. Raka vägen till fogden om dom vill då
RIF (Rakt ner I Fickan)Ja, snacka om kall dusch. Men jag tänker att det borde gå att bevisa att pengarna betalats till välgörenhet, har hon skickat de till Armenien så måste hon ha använt nån sorts kanal, banköverföring, Moneygram, Western union etc. Pengarna kan inte bara ha försvunnit fr att de tagits ut fr bankomaten (om de används till välgörenhet vill säga). Och det har svaranden inte kunnat bevisa.