Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ska man fylla i att man har barn vid en samlingslån ansökan eller inte? :) kan dom se på nått sätt? Tänkte det brukar göra man får låna mindre osv… bara nyfiken.

Man får inte glömma det importerade monstret i Skellefteå som våldtog och kanske dödade 9 åriga flickan!
Hon har blitt flyttad från IVA såg jag här om dagen. Så hennes tillstånd verkar ha blitt bättre.

Man får inte glömma det importerade monstret i Skellefteå som våldtog och kanske dödade 9 åriga flickan!

Hemskt det där. Våldtog och nästintill stenade en 9-årig flicka mitt på ljusaste dagen. Fruktansvärt!!!!

Man blir mer berörd som förälder av sånt skit alltså.

Ska man fylla i att man har barn vid en samlingslån ansökan eller inte? :) kan dom se på nått sätt? Tänkte det brukar göra man får låna mindre osv… bara nyfiken.
Har alltid fyllt i att det finns barn i hushållet. Om de kan kolla upp det vet jag inte men det står ju i folkbokföringen.

Surt. Raka vägen till fogden om dom vill då
Ja, snacka om kall dusch. Men jag tänker att det borde gå att bevisa att pengarna betalats till välgörenhet, har hon skickat de till Armenien så måste hon ha använt nån sorts kanal, banköverföring, Moneygram, Western union etc. Pengarna kan inte bara ha försvunnit fr att de tagits ut fr bankomaten (om de används till välgörenhet vill säga). Och det har svaranden inte kunnat bevisa.

Ja, snacka om kall dusch. Men jag tänker att det borde gå att bevisa att pengarna betalats till välgörenhet, har hon skickat de till Armenien så måste hon ha använt nån sorts kanal, banköverföring, Moneygram, Western union etc. Pengarna kan inte bara ha försvunnit fr att de tagits ut fr bankomaten (om de används till välgörenhet vill säga). Och det har svaranden inte kunnat bevisa.
RIF (Rakt ner I Fickan)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp