Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

att dra ut batteriet helt och att ladda till 100% är ju mindre bra för batteriet, eller vad är definitionen av att batteriet "kraschar"?
Man ska inte ladda ur nya batterier fullt, förr i tiden skulle man det för minnes-cellerna, men det är inte rekommenderat längre.

att dra ut batteriet helt och att ladda till 100% är ju mindre bra för batteriet, eller vad är definitionen av att batteriet "kraschar"?
Mitt batteri på min iPhone 11 ligger på 84% efter 2 år. Jag ladda den hela tiden oavsett % och den blev ba sämre sämre…

Om man ber om förlängd återbetalningstid, alltså ändrar återbetalningstiden till fler år så månadskostnaden blir lägre under en period brukar ny UC tas då? :) nån som har erfarenhet av de ?

Om man ber om förlängd återbetalningstid, alltså ändrar återbetalningstiden till fler år så månadskostnaden blir lägre under en period brukar ny UC tas då? :) nån som har erfarenhet av de ?
Olika banker gör olika

Har inte tagits på mig när jag bett om det, förlängde tiden på mitt halens lån.

Tack! Skulle ringt på morgonen och frågat men de kom så mycket annat ivägen o_O
Så blir det ibland. Men jag tänker lika bra att fråga innan. Men om du inte planerar ta lån inom 12 månader så spelar det ju ingen roll.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp