Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Nytt recept på Trocadero Zero? Kanske bara jag som tycker den är såååå utspädd, andra flaskan jag köper nu som smakar smaksatt vatteb

Nytt recept på Trocadero Zero? Kanske bara jag som tycker den är såååå utspädd, andra flaskan jag köper nu som smakar smaksatt vatteb
Upplevde precis samma sak när dem ändrade receptet på coca cola zero och trocadero zero har alltid varit en av mina favoriter.. Nu håller jag mig bara till pepsi max

jag tål inte Zero, det är något med sötningsmedlet som gör att det smakar skit, jag tror att jag har fått i mig för mycket tidigare och nu säger kroppen ifrån

HELVETE vad dyrt maten i affären blivit alltså.

Köpte hamburgarbröd, Briosche. Willys egna. Alltid kostat runt 20 spänn - 25 nu.
Köpte frallor som man värmer i ugn alltid kostat 6.90 nu kostar dom 10 spänn.
Kaffe ska vi inte ens prata om.

Det är ju 30% över en natt bara.

Fan förut att man ju tyckt att Zoega är svindyrt och lärt sig tycka om Löfbergs. Men nu kostar Löfbergs 51kr!!

Ja det är sjukt vad allt blir dyrt. Lönerna kommer inte hänga med. Fattiga blir fattigare och vi med massa lån kanske kommer gå under nu, i alla fall alla som räknar varje krona per månad. Räntorna går också upp antar det kommer gälla även privatlån....

Upplevde precis samma sak när dem ändrade receptet på coca cola zero och trocadero zero har alltid varit en av mina favoriter.. Nu håller jag mig bara till pepsi max
Samma här.. så trist :( men varför spär man ut smaken… urs

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp