Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ska tydligen köpas bilar till myndigheten

Sitter på kinesisk salong för 90 minuter behandling av fötter fotbad, fila slipa och massage som avslut. Något måste man utnyttja friskvårdsbidraget på... gjorde samma för 3 mån sen men har lika extrem förhårdnad igen. Har inte ens använt arbetsskor så lustigt..

Sen snackar kineserna med varann 3 st. Lovar dom snackar om mig. Samma när man är hos araben fixar skägget då snackar dom oxå arabiska med varann tror alltid dom pratar om mig:facejoy::facejoy::facejoy::facejoy:

Men skön dunder behandling så jävla värt :face3hearts: gäller hålla allt på kroppen fräscht. Mvh fåfäng och pedant angående allt:facejoy:

Sitter på kinesisk salong för 90 minuter behandling av fötter fotbad, fila slipa och massage som avslut. Något måste man utnyttja friskvårdsbidraget på... gjorde samma för 3 mån sen men har lika extrem förhårdnad igen. Har inte ens använt arbetsskor så lustigt..

Sen snackar kineserna med varann 3 st. Lovar dom snackar om mig. Samma när man är hos araben fixar skägget då snackar dom oxå arabiska med varann tror alltid dom pratar om mig:facejoy::facejoy::facejoy::facejoy:

Men skön dunder behandling så jävla värt :face3hearts: gäller hålla allt på kroppen fräscht. Mvh fåfäng och pedant angående allt:facejoy:
Lyxigt!!
Man måste ju underhålla fossingarna mellan behandlingarna också :)

H

Hanterar inte när
Dom kör på vissa ställen jag är
Dö kittlig. Vet ej vart jag ska ta vägen :facejoy: :facejoy: :facejoy: :facejoy:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp