- Meddelanden
- 2 374
- Mottagna reaktioner
- 1 963
- Poäng
- 1 247
Tror dock ICA har numera annuitetslån!Tack
tack![]()
Tror dock ICA har numera annuitetslån!Tack
tack![]()
Hör blev de morgon 04.17Älskar när sone Vaknar 04;15 vilket är nästan varje dag![]()
Fast det hör inte till vanligheten dock, tur Greta gris är det nya så man kan somna på soffan medans barnet gungar i babysittern
Ser inte långivare den anmärkningen då?Avdelning: trist timing.
En person som fått in skuld nr 1, böter som man missat att betala.
Hittades ingen inkomst eller egendomar i övrigt. Upprättades utredningsrapport i fredags (det som här kallas utmätningsförsök) och på lördag/söndag kom skatteåterbäring och reglerade hela skulden, och målet fick sekretess.
Så nu sitter personen med en anmärkning av det värre slaget i 3 år, men det finns i övrigt inga spår om att hen haft med kronofogden att göra.
Ja vi får rings videosamtal så får barnen prata.. vi sova haha...Hör blev de morgon 04.17Fast det hör inte till vanligheten dock, tur Greta gris är det nya så man kan somna på soffan medans barnet gungar i babysittern
![]()

Japp, nästan varje dag. Men ibland klarar man av att somna om.Älskar när sone Vaknar 04;15 vilket är nästan varje dag![]()
vårt andra barn har en muskelsjukdom, enda fördelen är då att han är sjukt lugn, men han har alla andra möjliga problem istället, värst är kräkningarna, i stort sett varje dag, nu 2½ år och cirka 2000 kräkningar där han tömt hela magsäcken, gå började han göra vid kanske två års ålder, prata gör han inte heller. vi slipper gå upp mitt i natten och mata honom nu då vi har fått en pump som vi laddar på kvällen som skickar in sondmat rakt in i magen iställetJa vi får rings videosamtal så får barnen prata.. vi sova haha...
skönt du kan sätta i babysitter.... det funka ba 6-7 månader... han är så jävls vild nu. Kan ej sitta still en sekund han ba går går går klättrar klättrar.... igår sprang han t.o.m. han är liksom inte ens 1 år... haha sjukt...
blir öppna förskolan nu vid 9 som varje dag. Rasta av han träna inför dagis. Men först nu promenad i snö rusk och regn så han får sova och är pigg där. Samt lämna största barnet på dagis![]()
stackars barn och ni som föräldrar... lider med er och hoppas verkligen det blir bättre med tiden❤️ Hemskt när barn ska råka ut för sånt. Kan tänka mig det tar otrolig energi både psykiskt och fysiskt för er som familjvårt andra barn har en muskelsjukdom, enda fördelen är då att han är sjukt lugn, men han har alla andra möjliga problem istället, värst är kräkningarna, i stort sett varje dag, nu 2½ år och cirka 2000 kräkningar där han tömt hela magsäcken, gå började han göra vid kanske två års ålder, prata gör han inte heller. vi slipper gå upp mitt i natten och mata honom nu då vi har fått en pump som vi laddar på kvällen som skickar in sondmat rakt in i magen istället

Mitt är det i alla fall.Tror dock ICA har numera annuitetslån!