Testa NorthMillbanken utan avgifter och ränta på sparat kapital med fria uttag.Ingen aningJag betalar endast 15kr/mån. Tror de heter typ enkla vardagen eller nått. Men de kanske höjer, har ingen aning.
Testa NorthMillbanken utan avgifter och ränta på sparat kapital med fria uttag.Ingen aningJag betalar endast 15kr/mån. Tror de heter typ enkla vardagen eller nått. Men de kanske höjer, har ingen aning.
Är spärrad på NorthmillTesta NorthMillbanken utan avgifter och ränta på sparat kapital med fria uttag.

Haha värsta sporten det där med att boka passtidJag satt i en kvart och tryckte, tryckte på olika tider innan jag fick en tid.
Sen fick jag avboka en befintlig tid jag hade fort som fan för att kunna boka den nya

ja styckespriserna på glass är sjuka. jag köpte tre kartonger med Magnum glass förra veckan 20st för 100kr dvs 5kr styck, och då är det den fullstora varianten.Bara jag som tycker allt gått upp mycket i affärernastorhandlar man märker man ju skillnad med flera hundra pga varje sak... Inflation okej... men lönerna stiger ju definitivt inte i samma hastighet som allt annat.
bara kolla glassen t.e.x en jävla magnum 29kr.. piggelin typ 12kr... sandwich oh såna nästan 20kr. Sjukt vad allt går upp.
Ska man köpa glass till familjen varje dag på en semester t.e.x snackar vi ju 500 kr bara där haha....
Skulle äta glass för en vecka sen med sambon och ungarna. Köpte en kartong Ica magnum med 6st för samma pris som en vanlig magnum kosta löst. Va billigare köpa 6st kasta resten istället för köpa en haha...
Så brukar vi med köpa ! Sjukt stor skillnad !ja styckespriserna på glass är sjuka. jag köpte tre kartonger med Magnum glass förra veckan 20st för 100kr dvs 5kr styck, och då är det den fullstora varianten.
köpte mjukglass för 8,33kr litern också
Det märks definitivt i plånboken när man är ute och handlar, speciellt för oss som lever på existensminimum. Priserna på råvaror har gått upp två siffriga, i många fall nästan fördubblats medans förbehålls beloppet har ökat med bara någon hundra lapp. Får verkligen inte ihopa det och då är jag ingen som slösar pengar på glass t.ex.Bara jag som tycker allt gått upp mycket i affärernastorhandlar man märker man ju skillnad med flera hundra pga varje sak... Inflation okej... men lönerna stiger ju definitivt inte i samma hastighet som allt annat.
bara kolla glassen t.e.x en jävla magnum 29kr.. piggelin typ 12kr... sandwich oh såna nästan 20kr. Sjukt vad allt går upp.
Ska man köpa glass till familjen varje dag på en semester t.e.x snackar vi ju 500 kr bara där haha....
Skulle äta glass för en vecka sen med sambon och ungarna. Köpte en kartong Ica magnum med 6st för samma pris som en vanlig magnum kosta löst. Va billigare köpa 6st kasta resten istället för köpa en haha...
Så äre sjukt samhälle...Man får ju samhället man har röstat på. Maten blir dyrare för att Bensin och Diesel är dyrare, det kostar mer att frakta och transportera för åkerierna och bönderna. Tack vare höga elpriser och höga diesel och bensinpriser. Dieseln och Bensinen är dyrare för att S och MP har såhär höga skatter på det och elen är dyrare för samma partier lagt ner kärnkraften. Det speglar sig på matpriserna och på elpriserna samt drivmedel. Folket tänkte inte med huvudet när dom gick till vallokalerna 2018, hoppas ni gör det nu i september istället annars är det bara till att betala 7 spänn för en påse och 60 spänn för ett kilo tomater.