- Meddelanden
- 1 978
- Mottagna reaktioner
- 1 026
- Poäng
- 787
varför 3?Bytte från Sparbanken / Swedbank till SEB än så länge rätt nöjd, förutom att de tog 3!!! UC när jag ansökte![]()
varför 3?Bytte från Sparbanken / Swedbank till SEB än så länge rätt nöjd, förutom att de tog 3!!! UC när jag ansökte![]()
Bra fråga, har ingen aning! Såg inte de heller förens några dagar senare.varför 3?

Fungerade bara på en dator va?det finns ju någon som har publicerat ett program man kan köra som gör jobbet åt dig. Det var på Tv4 häromdagen.
![]()
Behöver du nytt pass eller id-kort? Här är skriptet som löser tidsbokningskaoset
Behöver du boka tid för nytt pass eller nationellt id-kort men har tröttnat på att klicka runt i timmar på polisens bokningssidor? Nu finns en lösning som söker upp och bokar passtiderna åt dig – fritt att ladda ned.www.nyteknik.se
man behöver ladda ner google chrome om man inte har redan. Länken funkar och det finns en tydlig beskrivning!Fungerade bara på en dator va?
Lite kul att se. Det är sånt jag sitter med om dagarna för automatisera arbetsprocesser hahadet finns ju någon som har publicerat ett program man kan köra som gör jobbet åt dig. Det var på Tv4 häromdagen.
![]()
Behöver du nytt pass eller id-kort? Här är skriptet som löser tidsbokningskaoset
Behöver du boka tid för nytt pass eller nationellt id-kort men har tröttnat på att klicka runt i timmar på polisens bokningssidor? Nu finns en lösning som söker upp och bokar passtiderna åt dig – fritt att ladda ned.www.nyteknik.se
Gamla troll också.Ja, märkt det med.
Igår var där säkert 100 nytillkomna tider i Skåne from idag och framåt.Äntligen fått en passtid inom en ”snar framtid”… mitten på juni, uppdaterat sidan som en galning under flera dagar.. suck och stön vilket projekt att få resa iväg!
Ser absolut ingen förbättring heller på bokningsidan
Det verkar släppas lite då och då.. men Har ju inte varit tillräckligt snabb på fingrarnaGamla troll också.
Igår var där säkert 100 nytillkomna tider i Skåne from idag och framåt.
Jag satt i en kvart och tryckte, tryckte på olika tider innan jag fick en tid.Det verkar släppas lite då och då.. men Har ju inte varit tillräckligt snabb på fingrarna![]()