Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

På tal om barn... slut på lugn ro här hemma, sonen börja gå vid 10 månader lite smått.
Du får ju i allafall gratis motion då.
Jag är inte alls avundsjuk på grannen under mig som fick tvillingar och dom fyller ett år snart. Likväl syrran som precis fick utökning och första ungen är 2 år nu dvs full fart.

Vi övernattade, men den summan var inte inräknad i detta. Den betalade jag direkt vid bokning :faceheart:
Jag undrade mest för att jag är nyfiken var man övernattar när man åker dit?

Förstår inte varför folk vill trängas i Ullared. Kanske för jag bodde nära hålan under studietiden haha
Hur stort är det? Som Ikea i Kungens Kurva? Jag gillar inte att trängas och varje besök på Ikea slutar med irritation och känner mig jättetrött.

Hur stort är det? Som Ikea i Kungens Kurva? Jag gillar inte att trängas och varje besök på Ikea slutar med irritation och känner mig jättetrött.
Ska kanske tas med en nypa salt då jag inte varit där sen 2009-2010. Men generellt är det säsong kopplat. Vissa perioder är det smockat (timmars kö att komma in och ut).
Men det kanske kan jämföras med Kungens Kurva periodvis.

Det har nog bara blivit värre sedan den där tv-serien.

Typ 45.000 kvm butiksyta :D Åker man rätt dagar så behöver man inte trängas :) Därför är det alltid extra skönt att stanna kvar en natt, för då kan man gå in några timmar innan stängning och strosa runt :)

Typ 45.000 kvm butiksyta :D Åker man rätt dagar så behöver man inte trängas :) Därför är det alltid extra skönt att stanna kvar en natt, för då kan man gå in några timmar innan stängning och strosa runt :)
Tror inte jag nånsin kommer ha pengar som kan spenderas där men man vet aldrig :)

Ska kanske tas med en nypa salt då jag inte varit där sen 2009-2010. Men generellt är det säsong kopplat. Vissa perioder är det smockat (timmars kö att komma in och ut).
Men det kanske kan jämföras med Kungens Kurva periodvis.

Det har nog bara blivit värre sedan den där tv-serien.
Har inte sett serien men hört om att det finns en sån.

Aldrig varit där men ser påsarna därifrån lite överallt

Jag hatar att erkänna det men älskar stället. Samlar på mig massa billiga märkeskalsonger, strumpor, rakblad lite elektronik skal och skydd till telefonen och efter att ha handlat en timme så sätter jag mig i baren och frugan vet ju längre hon handlar och spenderar desto mer berusad blir jag.
På så sätt så hålls shoppingen nere på ganska överkomliga tidsnivåer :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp