Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det var ändå billigt för att vara såna legender! Sist de var här, bara några år sen på Friends arena så var det lite sorgligt att se hur gamla gubbarna blivit, även publiken, många gamlingar. Samma med Scorpions och Eagles som också var här för nåt år sedan! Att musik kan kasta en tillbaks i tiden, med alla känslor man kände då, det är häftigt!
Instämmer helt! Om jag kan lägger gärna pengar på sådant. Bla. Richard Marx i höst. Nu börjar gigen rulla in :)

Instämmer helt! Om jag kan lägger gärna pengar på sådant. Bla. Richard Marx i höst. Nu börjar gigen rulla in :)
Köp ALDRIG biljetter fr viagogo eller biljet.nu
Köp bara direkt fr arrangören så blir du inte lurad.

Det enda man vet är att man inte vet allt om dessa människor. Hur de hamnat där. (Vad gjorde vi för att hamna här.) Okunskap. Överskattning av egna förmågan. Sjukdom. Uppbrott. Dödsfall.
Externa såväl som interna orsaker.
Jag tycker synd om er som jobbar i dessa yrken där man blir avtrubbad för mänsklig lidande.

Det enda man vet är att man inte vet allt om dessa människor. Hur de hamnat där. (Vad gjorde vi för att hamna här.) Okunskap. Överskattning av egna förmågan. Sjukdom. Uppbrott. Dödsfall.
Externa såväl som interna orsaker.
Jag tycker synd om er som jobbar i dessa yrken där man blir avtrubbad för mänsklig lidande.
Kan tänka mig att en del byter jobb efter några år, just pga krocken mellan vad hjärtat vill och vad jobbet kräver.
Värsta sorten, de som blir cyniska, har många av oss mött på andra sidan luren när man ringer inkassobolagen.
Jag tror ändå att man kan göra ett bra jobb utan att bli cynisk.

Livet går vidare och vem har skrivit boken ?
Jag menar med vem har skrivit boken att var och en bestämmer över sitt eget liv det finns ingen regelbok. Varför sluta med sin passion i livet bara för att någon gått bort då blir det två som är döda och inte en.

Jag säger bara att PG:s pengakåthet inte vet några gränser.
1996 gjorde han den första återföreningsturnén med GT. Det har varit 4-5 till sen dess.
Åren där emellan har han åkt ut solo eller återförenat Roxette, och det här är väl 5:e gången i ordningen det också.

Dådet i Malmö :'( Killen hade själv ringt 112 och sagt att han skadat de två lärarna och sen väntat tills polisen kom.
Men som jag förstod det så hade skolan kontaktat polisen några timmar tidigare eftersom killen frågat var det fanns övervakningskameror.
Två människor har mördats, en ung människa har förstört sitt liv!
Hans mamma har tydligen begått självmord bara för nån vecka sedan.

Köp ALDRIG biljetter fr viagogo eller biljet.nu
Köp bara direkt fr arrangören så blir du inte lurad.
Tack för tips! Jag jobbar med musik så har koll på läget ☺️ Väldigt trist att se så många som blir lurade dock. Kommit till konserten med biljetten och så är det inte giltig. Vilka arsel som svindlar med sånt!

Jag säger bara att PG:s pengakåthet inte vet några gränser.
1996 gjorde han den första återföreningsturnén med GT. Det har varit 4-5 till sen dess.
Åren där emellan har han åkt ut solo eller återförenat Roxette, och det här är väl 5:e gången i ordningen det också.
Känner du PG?

Tack för tips! Jag jobbar med musik så har koll på läget ☺️ Väldigt trist att se så många som blir lurade dock. Kommit till konserten med biljetten och så är det inte giltig. Vilka arsel som svindlar med sånt!
Dessutom som andrahandsköpare får du inte information om eventet blir inställt, så köparen får pengarna tillbaka men du får ingenting. Ser det ofta tyvärr! Viagogo hamnar högt på Google och många tror att det är en sjysst sida.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp