Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Veckans längsta samtal handlade om något jag aldrig behövt lägga någon längre tid på.
Ett ombud som till varje pris ville skicka ett överklagande till mig direkt. Spelade ingen roll hur mycket jag förklarade att det inte var nödvändigt utan förmodligen mest skulle ta längre tid då jag inte var på kontoret. Det slutade med att hen skulle skriva mitt namn på kuvertet.
Räknar med lika långt samtal i morgon med frågor om vad jag gjort med överklagandet.
Får se hur väl det tas emot när jag svarar "ingenting, en kollega hanterar posten idag"..

Det blev ungefär som förväntas. Dock i många samtal, förklarade många gånger att jag inte var på kontoret och att jag inte tänkte åka flera mil till kontoret för att kolla dagens postskörd när det redan fanns folk som hade den arbetsuppgiften..
Kollade som hastigast innan jag skulle hem, och det hade kommit in. Noterade också att det är för sent inkommet så det kommer beslutas om avvisning, så själva överklagandet får ingen prövning..

Stackare, nästa gång hopps vi på bra väder!

Ingen dålig bil det där.

Kanske bara är jag som är nojjig, men jag skulle fasiken aldrig våga köpa en "finare" bil av Kfm... 99% av gångerna är väl bilen beslagtagen från nå kriminella typer.
Köper man bilen där, sen står det 10 grabbar utanför dörren några dagar senare och vill ha tillbaka DERAS bil. haha. :)

Ingen dålig bil det där.

Kanske bara är jag som är nojjig, men jag skulle fasiken aldrig våga köpa en "finare" bil av Kfm... 99% av gångerna är väl bilen beslagtagen från nå kriminella typer.
Köper man bilen där, sen står det 10 grabbar utanför dörren några dagar senare och vill ha tillbaka DERAS bil. haha. :)
Haha fyfan mardröm :facejoy:

Ingen dålig bil det där.

Aldrig hört att något sånt skett, så det kan inte vara jättevanligt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp