Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Vi får antingen hålla tummarna att Putin är snäll eller så får vi betala för skydd och hoppas vi slipper använda det. Sverige har hur mycket pengar som helst så det ska inte vara några problem att sprida lite på Nato också.
Ja precis och Putin är känd för att vara snäll, ärlig och förutsägbar.
Bättre att ha 30+ länder som garanterar uppbackning.

Fan vad man vill att det här jävla kriget ska ta slut nu alltså.

Bäst för Sverige att hålla sig borta från Nato som också är skit och styrs av USA.
Det som idag händer i Ukraina hände precis samma i Serbien år 1999 där Nato gick och bombade hjälplösa civila. Men tydligen så är det ok när Nato gör det. Då sa Nato precis som Ryssland säger idag att man går på militären och inte civila men så var inte fallet. Man dödade oskyldiga människor och barn. Jag upplevde det och vet precis vad jag pratar om. Media styr allt och man tror som man vill att man ska tro på. Likt som människorna tror i Ryssland pga media trodde också människorna i Europa.

Ja precis. Efter terrorattacken i New York då al Qaida tog på sig ansvaret för dåden, invaderade USA Afghanistan på jakten efter terrororganisationens ledare och medlemmar som en rätt att försvara sig mot terroristgrupper. Det med stöd av flera medlemsländer.
Jag har förstått det som att al-Qaida aldrig tog på sig ansvaret för attacken den 11/9. De brukar ju annars ta på sig olika terrordåd. USA ville ju att al-Qaida skulle vara skyldiga och därmed ge USA en legitim anledning att starta kriget mot terrorn. Som jag har förstått saken var väl terroristerna främst saudier och då verkar det ju konstigt att attackera Afghanistan. Det hade istället varit rimligt att USA bröt kontakten med Saudiarabien men då blir allting förstås väldigt komplicerat med olja, vapen och pengar mellan USA och Saudiarabien...

Jag har förstått det som att al-Qaida aldrig tog på sig ansvaret för attacken den 11/9. De brukar ju annars ta på sig olika terrordåd. USA ville ju att al-Qaida skulle vara skyldiga och därmed ge USA en legitim anledning att starta kriget mot terrorn. Som jag har förstått saken var väl terroristerna främst saudier och då verkar det ju konstigt att attackera Afghanistan. Det hade istället varit rimligt att USA bröt kontakten med Saudiarabien men då blir allting förstås väldigt komplicerat med olja, vapen och pengar mellan USA och Saudiarabien...

Det var inte så att världen skapades 11/9 heller. Det hände mycket under sisådär 1000 år innan också.

Haha, ganska bisarrt att det fortfarande finns folk som tror att analfabeter ifrån en grotta utanför Kabul sitter och organiserar att 2 plan med millimeters precision kör in i två torn i världens mest bevakade luftrum. Två plan som styrdes av hobbypiloter dessutom :D

Snällaaa påminn mig nu och peppa mig att jag INTE ska försöka söka ngt lån nu utan vänta tills den 16 juni .......Har så sjukt dåligt tålamod just nu...

Är typ halvvägs in i skuldsaneringen. Funderar på att byta från Swedbank till Handelsbanken för min fru har Handelsbanken. Sen är min historik hos Swedbank vidrig med lika stor omsättning som Ikea fast i speltransaktioner.

Till frågan. Kan man öppna bankkonto hos nån annan bank och få ett debit-kort under pågående skuldsanering?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp