Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det låter ju också helt åt helvete att en lärare uttrycker sig så idiotiskt!
Det ingår i lärarutbildningen att svära på att "förmedla demokratiska värderingar".
Det tolkar många som att partier som SD måste fördömas.
Även om man inte själv delar den åsikten så står man inför utfrysning av sina kollegor om man inte tar avstånd.

Nu var ju detta ett tag sedan (innan andra partier började prata med SD), men så säger man ju ändå inte som lärare!
Sjuk lärare. Vi har demokrati och då ska väl alla
Partier som vill få delta. Trots personliga åsikter om det nu är
Sd eller s så
Får
Väl alla rösta på vad dom vill. Därför vi har demokrati.

Det ingår i lärarutbildningen att svära på att "förmedla demokratiska värderingar".
Det tolkar många som att partier som SD måste fördömas.
Även om man inte själv delar den åsikten så står man inför utfrysning av sina kollegor om man inte tar avstånd.
Sjukt endå. Sd är inget parti jag röstar på/hurrar för men däremot ska ju alla få rätt att rösta på vem man vill. Dom finns ju där av en anledning för folket valt det. Då tycker jag det är hel sjukt att man inte låter folk tycka vad man vill :axelryck:

Sjukt endå. Sd är inget parti jag röstar på/hurrar för men däremot ska ju alla få rätt att rösta på vem man vill. Dom finns ju där av en anledning för folket valt det. Då tycker jag det är hel sjukt att man inte låter folk tycka vad man vill :axelryck:
Däremot finns det Andra riktiga rasistiska partier och sd är inte en av dom. Så less på ordet rasist det är
Verkligen ett Missbrukat ord... folk vet inte vad en rasist är längre. Bara för man vill minska invandringen är
Man väl inte rasist? Helt sjukt för fan.

Håller med om att åsiktsfriheten är viktig, men hur man har behandlat SD-sympatisörer är ingenting mot hur folk som har haft åsikter om covid-hanteringen har behandlats, dels i Sverige men titta på Kanada eller Australien. Militär sätts in mot de som tycker fel.

Det du kallar för babbel är ett försök till en någorlunda intellektuell diskussion. Vad är det för jävla fråga? :D Är du 14 år gammal eller? Skulle tippa på Babben, du vet väl att humor och annan typ av kulturellt uttryck är moraliserande? Det användes bl.a under Vietnam-kriget där showbiz-personer flögs in för att stärka moralen hos de amerikanska soldaterna.

Vi kommer inte komma överens här. Jag tycker att som ÖB är det viktigt med mycket pondus medans du inte tycker det.

Håller med om att åsiktsfriheten är viktig, men hur man har behandlat SD-sympatisörer är ingenting mot hur folk som har haft åsikter om covid-hanteringen har behandlats, dels i Sverige men titta på Kanada eller Australien. Militär sätts in mot de som tycker fel.
Jag vet det är sinnesjukt och vidrigt!

Jag är med dom som som har såna åsikter angående covid och vaccin. Men nått måste stämma och va lurt med tanke på att det blir sånt hysteri om man har annorlunda åsikt och går emot vaccinet och hanteringen. Helt sjukt. Tecken på att nått stämmer när man blir cencurerad, vänder folk mot folk. Sjuka brott mot mänskliga rättigheter!!!

Däremot finns det Andra riktiga rasistiska partier och sd är inte en av dom. Så less på ordet rasist det är
Verkligen ett Missbrukat ord... folk vet inte vad en rasist är längre. Bara för man vill minska invandringen är
Man väl inte rasist? Helt sjukt för fan.
Det är slutsatsen varför man vill minska invandringen. Att man diskriminerar utlänningar.
Rasism utgår ifrån att vissa människor är mindre värda. Därav den snabba slutsatsen att man är rasist när man gör skillnad på folk/invandrare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp