Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag är ledsen men jag är skeptisk till att den här personen kommer tugga bly och försvara oss vid ett angrepp.

Melodifestivalen dock, eller schlagerfestivalen! Där hade jag trott på honom :D!

Haha Han hade bra energi åtminstone.

nu finns bla partiet Nyans
Senaste opinionundersökningen fick övriga partier 1,8 %. Då räknas AfS, FI, Piratpartiet etc in i det. Så jag skulle inte se Nyans som ett särskilt akut hot. Det finns andra partier i riksdagen som går deras ärenden.

Senaste opinionundersökningen fick övriga partier 1,8 %. Då räknas AfS, FI, Piratpartiet etc in i det. Så jag skulle inte se Nyans som ett särskilt akut hot. Det finns andra partier i riksdagen som går deras ärenden.

Jo så är det, flera stycken till och med. Nyans kan nog inte bli ett hot på många år.

Du påminner lite om Morgan Johansson, inga svar på frågor bara massa babbel. Kan du svara på om du tror att det skulle kvitta för en Soldat om han hade Rambo eller Babben som ÖB tex? Om svaret är Nej så får du gärna utveckla.
Det du kallar för babbel är ett försök till en någorlunda intellektuell diskussion. Vad är det för jävla fråga? :D Är du 14 år gammal eller? Skulle tippa på Babben, du vet väl att humor och annan typ av kulturellt uttryck är moraliserande? Det användes bl.a under Vietnam-kriget där showbiz-personer flögs in för att stärka moralen hos de amerikanska soldaterna.

Väldigt mycket folk ser dig inte som en stenhård jävel om du går i Pridetåg, en stenhård jävel röker en stor pipa och leker med handgranater på fritiden!
HAHA! Antingen raljerar du eller så lever du i en värld av generaliserande stereotyper. Sorgsamt.

Vi säger så :)

Andra bilden när vår ÖB har en blomkrans på huvudet är dessutom inte ifrån Pride. Det är ifrån hans sommarprat.

Kunde tagit en av hans andra bilder med. Poängen är inte att han går i pridetåg utan att han inte allls utstrålar samma ledaregenskaper och stenhårdjävel attityd som dom ledarna vi ser i ukraina nu.
”Vi säger så” - när ens egna argument tryter…;)

Problemet är inte att ÖB vistas på Pride. Problemet är att han ska vara försvarets bild utåt. Han ska inte hålla på med Sommarprat, pride, Lets Dance, nyhetsmorgon. Han är för fan inte Leif GW Persson utan han är LEDAREN för ett krig där man kommer skjuta barn och kvinnor. Han ska utstråla självförtroende och han ska vara en militär förebild. Förstår liksom inte det otydliga.

Eller tror du ryssen skräms av 500 lattedrickande veganer vid gränsen som har blomsterkransar i håret?

Nu tror jag inte ryssen anfaller men gör dom det ser jag mer pondus i Babben Larsson än vår ÖB

Nä sluta överdriva nu snälla. Låter som en typisk 50 talister som vräker ur sig sånt
Mina barn fick höra av en lärare att SD:are var rasister och om SD fick inflytande skulle hon bli utkörd ur Sverige (hon var finsk eller åländsk, har glömt bort). Hon missade att barnen i fråga hade en förälder som satt i kommunfullmäktige för SD. Det kom mycket grodor ur den lärarens mun.

Mina barn fick höra av en lärare att SD:are var rasister och om SD fick inflytande skulle hon bli utkörd ur Sverige (hon var finsk eller åländsk, har glömt bort). Hon missade att barnen i fråga hade en förälder som satt i kommunfullmäktige för SD. Det kom mycket grodor ur den lärarens mun.
Det låter ju också helt åt helvete att en lärare uttrycker sig så idiotiskt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp