Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Tror oxå att nästa världskrig väntar runt hörnet :'(

Tror oxå att nästa världskrig väntar runt hörnet :'(

OM det skulle bli fallet kommer det att ske med kärnvapen, då är det tack och adjö för alla.

Det finns 7000 kärnvapen hos ryssarna och amerikanarna.

Vore en fullständig katastrof.

Men vill Putin ta död på sitt egna folk?
Stalin gjorde ju det. Tror inte Putin älskar "sitt eget folk", han älskar makten och gör att för att behålla den. Se bara hur ryska oppositionella behandlas.

Stalin gjorde ju det. Tror inte Putin älskar "sitt eget folk", han älskar makten och gör att för att behålla den. Se bara hur ryska oppositionella behandlas.
Han älskar bara sig själv men då försvinner han ju också. Otäcka gubbe.

Hade en gammal kollega till mig en ryska som förövrigt aldrig hade bott där, som prisade han på fb hela tiden för hans hjälteinsatser… urs hon rök ganska snabbt från min lista!

Han älskar bara sig själv men då försvinner han ju också. Otäcka gubbe.

Hade en gammal kollega till mig en ryska som förövrigt aldrig hade bott där, som prisade han på fb hela tiden för hans hjälteinsatser… urs hon rök ganska snabbt från min lista!
Han har haft makten i ca 22 år. Min personliga åsikt är att majoriteten av ryssarna gillar honom, därför håller han sig kvar vid makten. När de som gillar honom blir minoritet då kanske det kan hända saker. För oss kan verka obegripligt att han har stöd av befolkningen men då ska vi komma ihåg att de är hjärntvättade, år efter år av propaganda ger resultat.
Jag hoppas att fler och fler vaknar upp och att han störtas. Diktator är vad han är.

Han har haft makten i ca 22 år. Min personliga åsikt är att majoriteten av ryssarna gillar honom, därför håller han sig kvar vid makten. När de som gillar honom blir minoritet då kanske det kan hända saker. För oss kan verka obegripligt att han har stöd av befolkningen men då ska vi komma ihåg att de är hjärntvättade, år efter år av propaganda ger resultat.
Jag hoppas att fler och fler vaknar upp och att han störtas. Diktator är vad han är.
'
Hjärntvättning ser vi också ger stora resultat i den svenska skolan, får man mala år efter år så påverkar det våra unga enormt.

Pratade med en rysk vän nu som bor i Ryssland… fy vad ledsen man blir när man hör allt skit från dom som inte är anhängare till Putin och bara vill få stopp på allt

Jag har kikat på den sista dagarna, tyckte den va bra tills jag köpte UC månadskoll igår… är ju inte ens samma information i de båda :D inte ens samma score…
Nej, verkar skitdåligt faktiskt! Kommer nog inte gå in där så mkt mer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp