Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Varför säger killar jag vet inte , när man frågar att man vill ha ett svar om man ska försöka eller inte! Ja eller nej är väl inte svårt!

Varför säger killar jag vet inte , när man frågar att man vill ha ett svar om man ska försöka eller inte! Ja eller nej är väl inte svårt!
Han kanske är mitt emellan ja och nej. Bättre att man får tid att fundera annars finns risken att han säger nej om du absolut vill ha ett svar här och nu (fast han kanske inte är säker på att det är nej). Relationer är inte rätt. Ännu svårare när man har barn tillsammans. Om du utgår från dig själv och vad du vill med relationen, vad känner du då? Vill du ge honom tid att känna efter, vill du fortsätta med honom, känner du att det trots allt finns ngt att bygga vidare på? Du kanske också behöver fundera. Eller är du säker på att du vill försöka igen?

Vad var det som gjorde att ni hamnade där ni är idag?

Det är nog inte bara killar som säger så heller faktiskt, sen håller jag med de Myra skrivit.
Jag tror att de du gör nu, genom att försöka få fram svar och pressa osv bara skadar förhållandet mer. Du behöver ge han space och tid att tänka. Inte tjata eller skynda fram ett svar heller för de gör det inget bra, inte för någon av er.
Låt allt lägga sig lite och endast kontakta varandra va gällande barnen. Resten kan ni diskutera lite senare.

Kan tala utifrån egen erfarenhet, för ett par år sedan var jag den som ville ha svar direkt på saker, jag kunde ringa / smsa osv och tjata fram ett svar. De förhållandet skulle ändå aldrig hålla (nu när jag ser på det på annat sätt). Nu slutade de visserligen med att jag åkte på stryk och blev misshandlad, men de är en annan sak.

Idag har jag en ny partner sen 5 år tillbaka, idag är det nästan ombytta roller. Nu är det han som vill ha svar fort, tjatar osv och jag är den som säger ”jag vet inte”.. när jag upplever att vi har något problem och min man står och försöker få fram ett svar ifrån mig blir jag bara ännu mer irriterad. Jag ber om lite egentid just för att jag vet hur lätt det är att säga saker man egentligen inte menar i stundens hetta. Genom att han ger mig space så har jag också lättare att lyssna på honom när vi sedan diskuterar saker. Detta i sin tur gör att vi förstår varandra bättre och kan undvika konflikter :)

Funderar på samma sak.
Det enda jag hört är att restriktioner ev kan tas bort 9/2 vilket sades på en presskonferens för nån vecka sedan.

Vart står det att vi tar bort alla restriktioner om en vecka?

Dags att höra med chefen om man kan fortsätta knacka kod hemifrån. Inte alls sugen jobba från kontoret igen

Dags att höra med chefen om man kan fortsätta knacka kod hemifrån. Inte alls sugen jobba från kontoret igen
Hoppas att många företag fortsätter låter sina anställda jobba hemifrån eller åtminstone en del av tiden hemifrån…. Om man ser att det har fungerat dvs

Jobbar mer effektivt hemifrån än vad jag gör på kontoret.. nu har jag visserligen inget krav på mig att åka in vilket är skönt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp