Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ja! Jag sa till honom igår att jag inte fixar detta! Att jag måste kunna gå vidare och kan inte ha han ringandes till barnen för han har valt att bara ha dom varannan vecka! Eller komma hit för att träffa dom. Fick bara höra att det är jag som kommer förstöra barnens relation till honom osv för jag är elak och rutten. Sa då att jag tycker det är fel att säga att det är jag som är elak när det är jag som tar hand om hans barn varje vecka, ger dom mat, åker till läkare/tandläkare, vabbar, är där när dom är ledsna, glada. Åker på aktiviteter osv. Ja, jag får nog bryta allt helt och hoppas han lugnar ner sig kan vara så infekterat nu så han eller även jag inte ser klart på saker och ting.
Jag hoppas verkligen att ni tänker på att barnen aldrig får höra när ni bråkar om vem som har dem mest osv.

Ja! Jag sa till honom igår att jag inte fixar detta! Att jag måste kunna gå vidare och kan inte ha han ringandes till barnen för han har valt att bara ha dom varannan vecka! Eller komma hit för att träffa dom. Fick bara höra att det är jag som kommer förstöra barnens relation till honom osv för jag är elak och rutten. Sa då att jag tycker det är fel att säga att det är jag som är elak när det är jag som tar hand om hans barn varje vecka, ger dom mat, åker till läkare/tandläkare, vabbar, är där när dom är ledsna, glada. Åker på aktiviteter osv. Ja, jag får nog bryta allt helt och hoppas han lugnar ner sig kan vara så infekterat nu så han eller även jag inte ser klart på saker och ting.
Nu gäller det att ni visar att ni är vuxna. Det är såklart inte helt enkelt att bara ställa sina egna känslor på vänt, men då de flesta barn önskar att få leva med båda sina föräldrar så är det föräldrarnas plikt att göra det bästa av situationen om nu det inte är möjligt. Svårt men sant!

Alltså VILL han ha de HOS SIG, varannan vecka är det, det bästa för barnen. Så klart kan han ringa DE. Din relation till honom ska INTE påverka hans relation till barnen. Om han vill vara i deras liv lika mycket som du. Dvs under hans vecka är det hans tur till tandläkaren, fotboll, dagis och hela faderullan.
Ja, han kommer endast ha dom varannan helg ! :(

Oavsett om man får dåliga pengar när man är föräldraledig så känner jag mig glad. Att få betalt och vara hemma såhär länge med sitt barn och se den växa upp osv, allt man missar annars. Känns fantastiskt! :folded: :faceheart:

Tänk om de skuldsatta (Vi) fick själva välja inkassobolag. Då skulle några inkasso snabbt försvinna från marknader, ni vet vilka! Medan andra skulle behöva expandera. Drömma kan man :)

PS. 100% säker på att Lasseman kommer att komma med invändningar mot min dröm och det är okej, bara att somna om och fortsätta drömma ;):facejoy:

Tänk om de skuldsatta (Vi) fick själva välja inkassobolag. Då skulle några inkasso snabbt försvinna från marknader, ni vet vilka! Medan andra skulle behöva expandera. Drömma kan man :)

PS. 100% säker på att Lasseman kommer att komma med invändningar mot min dröm och det är okej, bara att somna om och fortsätta drömma ;):facejoy:
Då skulle det väl vara festligare att drömma om att inte någon hamnar hos inkasso ö h t ...?:thinking:

Då skulle det väl vara festligare att drömma om att inte någon hamnar hos inkasso ö h t ...?:thinking:
Den drömmen är för min del 2-3 år bort så just nu är den för bra för att kunna bli sann ;)

Oavsett om man får dåliga pengar när man är föräldraledig så känner jag mig glad. Att få betalt och vara hemma såhär länge med sitt barn och se den växa upp osv, allt man missar annars. Känns fantastiskt! :folded: :faceheart:
Ja, det är värt mycket.
Själv arbetade jag under två somrar hos annan arbetsgivare på min semester och var ledig den tid jag tog ut som föräldraledig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp