Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Varför för smittspårning? Jag har förmodligen covid om antigentest blir positivt
Låter Ju bättre, ska alla ut och testas är det väl risk för ytterligare spridning.
Tror det ändrades efter de sista restriktionerna som kom nu, man ska bara anta att man är positiv… det fanns ju inga pcr test att tillgå, åtminstone inte i min stora stad.. varken hemtest, drive in eller hämta på apotek

Verkar som myndigheten börjat köpa in nya bilar igen. BMW X3.

Har de varit helt stopp förut eller? Komponentbristen?

Jag vet inte, eller om det köps in en gång per år bara. Jag har inte hört talas om utbyte av bilar på ett bra tag. Tror mitt kontor får vänta, våra är nog bara 3 år

Om man testar positivt på antigen test.
Måste man ta pcr test?
Om man har symptom så är det väl bra… de kan ju visa fel, men nu med läget vi har så verkar det inte vara så noga längre. Man får gå till jobbet tydligen om man är symptomfri trots att man kan ha någon i hushållet med covid :rolleyes:o_O

Om man har symptom så är det väl bra… de kan ju visa fel, men nu med läget vi har så verkar det inte vara så noga längre. Man får gå till jobbet tydligen om man är symptomfri trots att man kan ha någon i hushållet med covid :rolleyes:o_O
Nja, om du har nån i hushållet med bekräftad Corona skall negativa/symtomfria familjemedlemmar sitta i karantän i 5 dagar. Om du inte jobbar med nåt av dom samhällsbärande yrkena som undantages förstås.

Nja, om du har nån i hushållet med bekräftad Corona skall negativa/symtomfria familjemedlemmar sitta i karantän i 5 dagar. Om du inte jobbar med nåt av dom samhällsbärande yrkena som undantages förstås.
Egentligen så är det så man ”ska” göra dock är vissa arbetsgivare trötta på frånvaron och pushar på för återgång till arbete… som min :mad:
Har självklart inte lyssnat utan stannade hemma mina dagar. Det jag menar är att attityderna kring sjukdomen idag verkar ha ändrats hos vissa. Att det inte lika noga som förut. Absolut fel

Egentligen så är det så man ”ska” göra dock är vissa arbetsgivare trötta på frånvaron och pushar på för återgång till arbete… som min :mad:
Har självklart inte lyssnat utan stannade hemma mina dagar. Det jag menar är att attityderna kring sjukdomen idag verkar ha ändrats hos vissa. Att det inte lika noga som förut. Absolut fel
Kanske inte så konstigt att attityderna börjat ändras när fler länder börjar klassa Covid som ett icke samhällsfarligt virus längre. Och dom flesta börjat få sin 3e dos samtidigt som många bara får en liten skitförkylning. Blir snart svårt att ta allt på allvar för vanligt folk. Varannan svensk har väl haft det snart. Och smittspårningen, patetiskt!

Är det senaste versionen? Jag har för mig det kroerigerats en gång?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp