- Meddelanden
- 300
- Mottagna reaktioner
- 103
- Poäng
- 267
En skuld har ökat med strax över 50000kr sen jag släppte i juni för 7 månader sen.
Otroligt
Otroligt

Nej absolut inte säker, men vet att de andra fortfarande finns och de har större risk att orsaka svårare sjukdom och död. Såklart är det absolut mest omikron, men med risk för att få nån av de andra varianterna med. Och flera (såklart inte alla)svårt sjuka har haft andra varianter. Problemet är att man inte sekvenskontrollerar alla som dör i covid, utan det är stickprov, så man kan inte se det statistiskt. Det är inte lika katastrofalt på sjukhusen som det varit med de svårt covid sjuka, men många som kommer med andra sjukdomar som är positiva utan symtom för det (troligen omikron).Är du säker?
99% av alla fallen är Omikron tyckte jag FHM sa.
Fick meddelande att SEB har höjt till 50 kr i månaden. Har alltid betalat 35 kr, men jag kanske har fel att höjningen stämmer även för mig? Någon annan som har seb eller hur ser era banker ut i månaden?
@Terry_ länkade något om det här på forumet.Det var väl en tråd om det? Eller så var det någon tidning jag läste..
Har missat det. Sökte ovanför, men texten är för kort. Men blir i mars läste jag, känns inte så värt att betala 50 kr i månaden för vardagstjänster.@Terry_ länkade något om det här på forumet.
Spännade fokus från svensk media i går. 9 000 demonstranter varav ca 100 (1%) tillhör nazistorganisation. Ändå målas hela demonstrationen upp som en nazistdemo fast minst 80 % av de närvarande inte representerade någon organisation.
@Terry_ länkade något om det här på forumet.