Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Spännade fokus från svensk media i går. 9 000 demonstranter varav ca 100 (1%) tillhör nazistorganisation. Ändå målas hela demonstrationen upp som en nazistdemo fast minst 80 % av de närvarande inte representerade någon organisation.

Är du säker?

99% av alla fallen är Omikron tyckte jag FHM sa.
Nej absolut inte säker, men vet att de andra fortfarande finns och de har större risk att orsaka svårare sjukdom och död. Såklart är det absolut mest omikron, men med risk för att få nån av de andra varianterna med. Och flera (såklart inte alla)svårt sjuka har haft andra varianter. Problemet är att man inte sekvenskontrollerar alla som dör i covid, utan det är stickprov, så man kan inte se det statistiskt. Det är inte lika katastrofalt på sjukhusen som det varit med de svårt covid sjuka, men många som kommer med andra sjukdomar som är positiva utan symtom för det (troligen omikron).

I karantän här med. 3 av 5 familjemedlemmar i covid. Synd att man inte kan se vilken variant man fått.

Fick meddelande att SEB har höjt till 50 kr i månaden. Har alltid betalat 35 kr, men jag kanske har fel att höjningen stämmer även för mig? Någon annan som har seb eller hur ser era banker ut i månaden?

Fick meddelande att SEB har höjt till 50 kr i månaden. Har alltid betalat 35 kr, men jag kanske har fel att höjningen stämmer även för mig? Någon annan som har seb eller hur ser era banker ut i månaden?

Det var väl en tråd om det? Eller så var det någon tidning jag läste..

Spännade fokus från svensk media i går. 9 000 demonstranter varav ca 100 (1%) tillhör nazistorganisation. Ändå målas hela demonstrationen upp som en nazistdemo fast minst 80 % av de närvarande inte representerade någon organisation.

Håller helt med. Svensk media är folkets fiende nummer 1.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp