- Meddelanden
- 2 311
- Mottagna reaktioner
- 1 850
- Poäng
- 1 247
Så kastade Meat Loaf in handduken också. Det sämsta med att leva nu är att alla stora legendarer man vuxit upp med dör. 

Så kastade Meat Loaf in handduken också. Det sämsta med att leva nu är att alla stora legendarer man vuxit upp med dör.![]()
De vill inte testa folk. Fick tjata på dem att testa sonen när vi åkte in för att utesluta Corona. Det visade sig att han hade det och nu är vi alla positiva…Dottern på 4 månader blev jätte sjuk på bara några timmar igår kväll. Hes, hosta och 39,6 i feber trots alvedon. Blev en sväng till akuten eftersom febern inte ville gå ned. Inga prover togs och vi blev hemskickade. Han ifrågasatt varför jag sökte vård så tidigt då hon knappt vart sjuk ett dygn. Svarade att jag är orolig över den höga febern samt att hon hade RS viruset när hon var 7 veckor gammal och symtomen är densamma denna gång. Hon andades dessutom väldigt fort och hade det besvärligt pga allt slem. Vi övriga familjemedlemmar mår bra och har inga symtom eller varit sjuka. Storebror har varit hemma från förskolan sen början på november.
Tog snabbtest på mig och bebis idag, och vi båda är positiva för covid, borde inte vården ha tagit test på henne? Tycker de känns lite konstigt.
Så dåligt, de testade ju henne när hon var 7 veckor gammal. Men inte denna gångDe vill inte testa folk. Fick tjata på dem att testa sonen när vi åkte in för att utesluta Corona. Det visade sig att han hade det och nu är vi alla positiva…

Jo de vill testa folk men det ska ske på rätt vårdnivå. Akuten är inte till för att vara ett dygnet runt öppet ställe för provtagning av covid.De vill inte testa folk. Fick tjata på dem att testa sonen när vi åkte in för att utesluta Corona. Det visade sig att han hade det och nu är vi alla positiva…
Vänd dig till den provtagningsenhet som du är hänvisad till enligt konstens alla regler istället för att förvänta dig covid test på en akutmottagning.Så dåligt, de testade ju henne när hon var 7 veckor gammal. Men inte denna gång![]()