- Meddelanden
- 2 762
- Mottagna reaktioner
- 1 794
- Poäng
- 1 277
Lilaros är ju kvar på forumet under annat nick.Det här sammanföll ju med att Lilaros försvann, som hade haft kända psykiska problem.
Lilaros är ju kvar på forumet under annat nick.Det här sammanföll ju med att Lilaros försvann, som hade haft kända psykiska problem.
Jaså? Hade ingen aning om detLilaros är ju kvar på forumet under annat nick.
Lilaros är ju kvar på forumet under annat nick.
så får 2488 efter skatt. Va orolig jag inte skulle få dom till den 25e men fick sms nu att dom utbetalas redan imorn!? Otroligt smidigt
ett tips bara!Vad menar du? Jobbar du samtidigt som du sökte om dessa eller vadå?Ett litet tips för alla med föräldradagar och föräldrapenning.
Om man har kris på pengar kan man alltid söka lägsta nivå dagarna av sin föräldraledighet 180kr per dag är det. Man får 40 såna. Jag sökte nu igår för jag behövde extra till 25e så la in 20 såna 3 månader tillbaka varje hel. Dom går lägga in på helgerså får 2488 efter skatt. Va orolig jag inte skulle få dom till den 25e men fick sms nu att dom utbetalas redan imorn!? Otroligt smidigt
ett tips bara!
Ja dom gårVad menar du? Jobbar du samtidigt som du sökte om dessa eller vadå?
helger jobbar jag inte.Ja, du kan alltid ta ut föräldrapenning på lägstanivå för helger eller andra dagar du inte skulle ha arbetat. På sjukpenningnivå: Ja, men bara om du tar ut föräldrapenning i minst samma omfattning även för dagar direkt före eller direkt efter helgen eller de dagar du inte skulle ha arbetat.Vad menar du? Jobbar du samtidigt som du sökte om dessa eller vadå?

Ja usch, jag snålade som tusan under föräldraledigheten inför framtida behov, dessa glömdes bort och vips var barnet 8 år och flera tusen brann inne.Ett litet tips för alla med föräldradagar och föräldrapenning.
Om man har kris på pengar kan man alltid söka lägsta nivå dagarna av sin föräldraledighet 180kr per dag är det. Man får 40 såna. Jag sökte nu igår för jag behövde extra till 25e så la in 20 såna 3 månader tillbaka varje hel. Dom går lägga in på helgerså får 2488 efter skatt. Va orolig jag inte skulle få dom till den 25e men fick sms nu att dom utbetalas redan imorn!? Otroligt smidigt
ett tips bara!