Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Vad hände med den som trots alla råd lånade upp för att handla i några extremt riskfyllda värdepapper, handlade bort varenda krona och började väl i nästa andetag anse att en skuldsanering vore fint.

Ett litet tips för alla med föräldradagar och föräldrapenning.

Om man har kris på pengar kan man alltid söka lägsta nivå dagarna av sin föräldraledighet 180kr per dag är det. Man får 40 såna. Jag sökte nu igår för jag behövde extra till 25e så la in 20 såna 3 månader tillbaka varje hel. Dom går lägga in på helger :) så får 2488 efter skatt. Va orolig jag inte skulle få dom till den 25e men fick sms nu att dom utbetalas redan imorn!? Otroligt smidigt :) ett tips bara!

Om man har kris på pengar kan man alltid söka lägsta nivå dagarna av sin föräldraledighet 180kr per dag är det. Man får 40 såna. Jag sökte nu igår för jag behövde extra till 25e så la in 20 såna 3 månader tillbaka varje hel. Dom går lägga in på helger :) så får 2488 efter skatt. Va orolig jag inte skulle få dom till den 25e men fick sms nu att dom utbetalas redan imorn!? Otroligt smidigt :) ett tips bara!
Vad menar du? Jobbar du samtidigt som du sökte om dessa eller vadå?

Vad menar du? Jobbar du samtidigt som du sökte om dessa eller vadå?
Ja, du kan alltid ta ut föräldrapenning på lägstanivå för helger eller andra dagar du inte skulle ha arbetat. På sjukpenningnivå: Ja, men bara om du tar ut föräldrapenning i minst samma omfattning även för dagar direkt före eller direkt efter helgen eller de dagar du inte skulle ha arbetat.

Ja usch, jag snålade som tusan under föräldraledigheten inför framtida behov, dessa glömdes bort och vips var barnet 8 år och flera tusen brann inne.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp