- Meddelanden
- 1 589
- Mottagna reaktioner
- 1 110
- Poäng
- 867
Trist att du känner så.. är det pga ekonomi?Min främsta önskan just nu är att julen ska vara över!
Trist att du känner så.. är det pga ekonomi?Min främsta önskan just nu är att julen ska vara över!
Ja och att jag inte hinner allt jag hann förut (julstök, pynta och sånt) då jag jämt jobbar. Men kommer låta bli att jobba extra en eller två söndagar i december så jag kan göra lite julgodis.Trist att du känner så.. är det pga ekonomi?
De står på försäkringskassans hemsida, under tidigare utbetalningar så ser du varje specifikation. Du får kolla på alla och räkna ihop. Står tyvärr inget totalbelopp någonstans som de gör på lönespecifikationen.Hej! Någon som vet hur jag kan se hur mycket jag tjänat i år? Jag ser ju på min lönespec men har även varit föräldrar ledigt massor så någon som vet om man kan se det någonstans? Alltså hur mkt man fått från försäkringskassan i år?
På Skatteverkets hemsida kan man se t o m oktober månad, vet inte om FK släpar med rapporteringen, men kolla där.Hej! Någon som vet hur jag kan se hur mycket jag tjänat i år? Jag ser ju på min lönespec men har även varit föräldrar ledigt massor så någon som vet om man kan se det någonstans? Alltså hur mkt man fått från försäkringskassan i år?
Okej tackPå Skatteverkets hemsida kan man se t o m oktober månad, vet inte om FK släpar med rapporteringen, men kolla där.
fick räkna ut allr för han ist haha.Gjorde nyss det haha.De står på försäkringskassans hemsida, under tidigare utbetalningar så ser du varje specifikation. Du får kolla på alla och räkna ihop. Står tyvärr inget totalbelopp någonstans som de gör på lönespecifikationen.
TAck ❤️De står på försäkringskassans hemsida, under tidigare utbetalningar så ser du varje specifikation. Du får kolla på alla och räkna ihop. Står tyvärr inget totalbelopp någonstans som de gör på lönespecifikationen.
Du kan se hela sammanställningen på Skatteverket under ”inlämnade deklarationer” och uppdateras månad för månad från varje inkomstkälla, även skattefria inkomster om du har sådana. Runt den 15:e brukar man kunna se föregående månads utbetalning.Hej! Någon som vet hur jag kan se hur mycket jag tjänat i år? Jag ser ju på min lönespec men har även varit föräldrar ledigt massor så någon som vet om man kan se det någonstans? Alltså hur mkt man fått från försäkringskassan i år?