Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det handlar inte om att dölja något tänkte mest bara att det står att dom är anslutna till Kivra , är inte hemma för tillfället och inte 2 veckor framåt heller därför jag undra :)

Här kommer ett riktigt bra tips

Har inte ätit på McDonalds på ett halvår
Gjorde det nu i veckan, beställde och åt 4 bett av en mcbearnaise, klarade inte av mer usch.
Vaknade på natten och gick på toa, rapade upp lite eftersmak av den otroligt äckliga burgarn att jag blev så äcklad att jag drog en rejäl spya

Så vidrig burgare fyfan
Beställ INTE den

Jag blev sugen på att prova den nu :D

Jag älskar fan donken. Tycker det är så gott. Har lätt ätit 1000 cheesburgare i mitt liv :D

Tyckte den var helt OK. Föredrar både Phil's, Brödernas, Bastard, Max och BK framför McD men tyvärr är det den som ligger närmast och har bäst öppettider här, så då blir det en och annan McBearnaise på helgerna. Donken är för övrigt de enda som har Nuggets värda namnet.

Usch @Kronofogden
Jag kan nog helt ärligt spy igen om jag försöker tänka på smaken

Bland det vidrigaste jag stoppat i mun

Jag håller med terry, antingen tar man Cheese eller bigtasty, bigtasty dressing är fantastisk till skillnad från jävla bearnaise

Tyckte den var helt OK. Föredrar både Phil's, Brödernas, Bastard, Max och BK framför McD men tyvärr är det den som ligger närmast och har bäst öppettider här, så då blir det en och annan McBearnaise på helgerna. Donken är för övrigt de enda som har Nuggets värda namnet.

Tycker dom Bastard,Tugg e.t.c. har goda burgare, godare än Donken men tycker priserna är hutlösa på vissa av dom.
Sist jag käkade på Tugg gick notan på strax under 300:-
Jävligt saftigt för burgare+pommes+någon dippa + två läsk.

Det är 3-4 Bigmac och Co på Donken.

Sen kanske kötthalten i burgarna diffar lite. Kan tänka mig att Bastard o. dyl. har åtminstone 75 % kött i sina medan en Big Mac har runt 30 % :D
Dessutom kan man ta en bira till på de ställena. Det är bara McD på Arlanda som har öl. :(

Pinchos däremot.

Som någon skrev utmärkt. McDonalds fast med finare inredning. 80-120kr per rätt (läs 20g mat). Du behöver 35 rätter för att bli mätt. Drinkarna är från kranen. Personalen är från cirkus scott.

Och bara friterat äckligt skit på det. Riktiga pintxos som i Barcelona ska det vara.

Och bara friterat äckligt skit på det. Riktiga pintxos som i Barcelona ska det vara.

Om du någon gång har vägarna förbi Malmö borde du käka på Mando. Där snackar vi kvalité. Planka utav yttersta världsklass!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp