Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Har ni bunkrat upp med godis nu när grannungarna snart kommer och knackar på dörren? :facejoy:>
Jag har turen att bo i lägenhet med endast nyckelbricka för att komma in i porten.
Bunkrar upp varje år och så kommer det inga barn! Så det blir vi som får äta upp allt godis, trots att jag vill undvika äta godis. Vi bor också i lägenhet med bricka men man kan även ringa fr displayen men barnen har inte lärt sig det än eller så vågar de inte ringa.

Känns som att första gången jag inte kommer ha godis hemma DÅ kommer det ringa på dörren... hehehe

Haha!
Ge dom russin så sprider sig ryktet att det bara serveras äckelgodis hos dig, så kan du njuta av tystanden.. haha.
Men jag vill ge godis så de små liven blir glada. Minns när mina barn var små och diskuterade sinsemellan hur det hade gått, alltid någon som blivit sur och alltid några som gett pengar och frukt var inte jätte populärt :facejoy:

Just denna helg älskar jag att det är kod till både innergård och port och säkerhetsdörr haha!
Ska ändå ta mig ut och ta en fredagsdrink och lyssna pianobar! :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp