Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Här kan du posta inlägg som passar bättre i en större tråd än i en helt egen. Det kanske är ett tips, en julhälsning eller vill du bara skriva av dig utan att ställa en fråga.

Här är mer chat-liknande inlägg ok.

Kom dock ihåg att rena frågor eller stora diskussionsämnen är det bättre att skapa en egen tråd för. Då får du enklare svar.

Posta på!
Julhälsning?
Sure

God Jul!

Under artikeln finns en omröstning om man använder ordet "hen".

Nej, känns konstigt röstar 86% på.

Finns fortfarande hopp för landet!

Under artikeln finns en omröstning om man använder ordet "hen".

Nej, känns konstigt röstar 86% på.

Finns fortfarande hopp för landet!

Jag stör mig otroligt mycket när man samtalar med någon via jobb, förskola och dom slänger ur sig ordet hen

Jag stör mig otroligt mycket när man samtalar med någon via jobb, förskola och dom slänger ur sig ordet hen

Engelskan har 300.000 ord - Svenskan har en tredjedel ungefär. Cirka 100.00 ord.

Ändå klarar sig engelskan utan ordet hen men tydligen inte svenskan. Det säger allt.

Om man inte vet könet finns det 20 ord man kan använda istället. Vederbörande, personen i fråga, individen, ja det finns otaliga exempel.

Engelskan har 300.000 ord - Svenskan har en tredjedel ungefär. Cirka 100.00 ord.

Ändå klarar sig engelskan utan ordet hen men tydligen inte svenskan. Det säger allt.

Om man inte vet könet finns det 20 ord man kan använda istället. Vederbörande, personen i fråga, individen, ja det finns otaliga exempel.

Är väl påkommet av en av alla lättkränkta folk i Sverige
Känns som man inte kan göra eller säga något längre
Barnprogram som tas bort alt görs om osv.
Kan inte säga att man älskar Sverige utan att vara rasist osv

Det är fullbetalning som gäller. Är det inte fullbetalt efter tre månader så är det kronofogden som gäller.
Ring upp dom och berätta om din situation och försök att få ett lägre belopp.
Det försökte jag men de accepterar inte utmätning som ”orsak” till att jag kunde få nedsatt belopp...Som ”nedsatt inkomst” kan de acceptera (var det besked jag fick iaf): a-kassa, sjukpenning el försörjningsstöd.

Jag såg också Bond filmen ikväll. Riktigt bra men sjukt oväntat slut på nåt sätt. Hur fan ska det bli framöver nu hehe. 380 spänn för två biljetter, saftigt men det är såhär allt kostar nuförtiden. Godisklubbor för några öre var längesen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp