Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Merparten är nog så. Men jag har en vän (en av mina bästa dessutom...) som varit ledig ett helt år, gått på A-kassa. Levt rövare, festat dagligen, supit, handlat diverse narkotika och ätit ute på fancy restauranger tills det tog stopp. Nu vill han inte betala dessa 300.000 han dragit på sig utan sökte skuldsanering. Något jag blir förvånad om han beviljas.
Vad har han använt som argument för att få igenom sin ansökan, har svårt att tro att han använt sanningen bakom skuldsättningen.

Vad rekommenderas när det gäller iptv? Jag har aldrig funderat på det alternativet förut. Måste man köpa nån box eller kan man streama via telefonen? Verkar lite omständigt att komma igång tycker jag.

Jag kör en app som jag laddar ner på tvn. (du måste ha en smart-tv). Sedan när du vill kolla på tv så går du bara in på appen. Smidigt som attan. Gäller dock att du har hyfsat bra internet.
Så jag slipper sladdar och box.

Någon som någonsin fått ett lån utbetalat efter klockan 15:00 en vardag/fredag?

Vad rekommenderas när det gäller iptv? Jag har aldrig funderat på det alternativet förut. Måste man köpa nån box eller kan man streama via telefonen? Verkar lite omständigt att komma igång tycker jag.
Det fungerar med en Raspberry Pi 3
Till det har man Libreelec image på ett 4GB sd-kort och addon Simple IPTV Player.
IPTV Abonnemanget finns att köpa på Ali Express för ca: 200:-/år och det är i formatet av en m3u playlist som man lägger til i playern.
Funkar även i VLC eller annan valfri media spelare på dator/telefon. Men det smidiga med Raspberry är att tv'ns fjärr styr raspberry via hdmi.kabeln så man slipper använda extra dosor.

Så för en knapp tusing inkl hårdvaran har du iptv för ett år.
Lite lagg får man emellanåt men för det priset kanske det är acceptabelt.

Hanif Bali metooad. Känns som han är körd nu oavsett om anklagelserna stämmer eller inte. Synd, han var en av få riksdagspolitiker som uttryckte sig någorlunda rimligt.
Han hade ju superlike'at tjejen på Tinder trots att han visste om att hon bara var 16 år... Fy fan han borde ju avrättas...

Under första halvåret i år har Kf tagit emot 15 500 ansökningar om skuldsanering. 45% av de har blivit beviljade.

Läste att det beror en del på att man aktivt sökt upp personer som har förutsättningar för skuldsanering och skickat information osv till dessa.

Han hade ju superlike'at tjejen på Tinder trots att han visste om att hon bara var 16 år... Fy fan han borde ju avrättas...
Vid 16 är man trots allt byxmyndig så jag skulle inte säga avrättning, men med tanke på vilken hög svansföring han haft i fråga om våldtäkt etc så borde han bara be om ursäkt, avgå och radera alla sociala medier.

Spännande, vilka fler brott ska det vara dödsstraff på utan rättegång?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp