Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Den är fantastisk! Finns på Netflix. En av dom bästa jag set. 3 säsonger. Längtar dock till säsong 4 som dom håller på med nu hoppas den kommer snart :)?

Breaking bad måste också ses. Även game of thrones dom 2 och ozark dom 3 bästa jag sett.
Älskar Julia Garner som spelar Ruth, fantastisk rolltolkning. Men vilket oväntad slut på säsong 3. Och ja man längtar till s 4.
Breaking bad även den jättespännande.

Nu minns jag inte vem det var som var lite osäker på om/vilken styrelse ens bostadsrättsföreningen hade.

Sådär kan det bli om en förening missköts

Nu minns jag inte vem det var som var lite osäker på om/vilken styrelse ens bostadsrättsföreningen hade.

Sådär kan det bli om en förening missköts
Rosengård i Malmö. Det var även där skandalen BRF Ida var för några år sedan.

Ja fruktansvärt tråkiga pengar. Vet inte vad en bostadsrätt kostade där, men att köpa en lägenhet och ha lån på en miljon som sedan ett tu tre blir blancolån med lite annan ränta än bolånet måste känna sådär...

När man sätter in pengar i en bankomat till sitt bankkonto. Har man pengarna direkt på kontot då eller hur fungerar det? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp